کد خبر: 256230
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۱۳:۵۴:۰۰
| |

دستگیری عامل کودک ربایی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از پایان گروگانگیری کودک 7 ساله در زاهدان خبر داد و گفت: تیم‌های ویژه پلیس متهم 20 ساله و همدست او را قبل از فرار از شهر زاهدان در اقدامی منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

دستگیری عامل کودک ربایی در زاهدان
کد خبر: 256230
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۱۳:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: روز گذشته مردی جوان هراسان طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره آدم ربایی در خیابان امام خمینی(ره) شهر زاهدان را اعلام کرد که بلافاصله تیمی ویژه از ماموران زبده اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی اظهارات فرد تماس گیرنده که پدر فرد ربوده شده است مشخص شد پسر 7 ساله اش به نام الیاس مقابل منزلش با بچه های دیگر در حال بازی بود که توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید گروگان گرفته شده و آدم ربایان لحظاتی بعد با او تماس گرفته و برای رهایی او مبلغ 2 میلیارد ریال مطالبه کرده‌اند.

سردار قنبری گفت: با توجه به اهمیت حفظ جان پسربچه ربوده شده، عملیات با هدایت مستقیم رئیس پلیس آگاهی استان توسط سه تیم از ماموران زبده اداره مبارزه با جرایم جنایی به صورت نامحسوس و با پشتیبانی عملیاتی تیم هایی از ماموران انتظامی شهر زاهدان آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: افسران زبده پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی، بر روی سرنخ های کشف شده ساعت 20:30 دقیقه در یک عملیات هماهنگ یکی از آدم ربایان را در آخرین تماس با پدر کودک ربوده شده در حال مکالمه در خیابان آزادی شهر زاهدان در محاصره خود قرار داده و او را دستگیر و پسربچه خردسال را به صورت صحیح و سالم رها کردند.

وی عنوان کرد: در ادامه این عملیات، متهم 20 ساله در بازجویی های به عمل آمده همدست خود را معرفی و تیم های عملیات ویژه پلیس قبل از فرار متهم از شهر زاهدان او را در اقدامی منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

گفتنی است، جزئیات این ماجرا و هدف گروگانگیران در حال بررسی است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها