کد خبر: 256278
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۲۰:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۱۰ دی‌ماه ۱۳۹۷

از تایید استعفای وزیر بهداشت تا توصیه وزیر آموزش‌وپرورش برای پادگان نکردن مدارس

زنان با آرایش به استخر نروند، مدرسه را پادگان نکنیم، استعفای وزیر بهداشت و... از مهم‌ترین خبرهای اجتماعی 10 دی‌ماه است.

از تایید استعفای وزیر بهداشت تا توصیه وزیر آموزش‌وپرورش برای پادگان نکردن مدارس
کد خبر: 256278
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۲۰:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ طبق گفته سرپرست سازمان تامین اجتماعی دو میلیون و 600 هزار بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش این سازمان که حقوق زیر 3 میلیون تومانی می‌گیرند، مشمول دریافت بسته‌های حمایتی نقدی به ارزش 200 هزار تومان هستند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ارتباط با موضوع استعفای وزیر بهداشت گفت: این استعفا صحت دارد زیرا روابط عمومی وزارت بهداشت نیز این مسئله را تکذیب نکرده و اخبار دال بر صحت این موضوع است.

لیلا رویگری، کارشناس آب، فاضلاب و استخرهای شنا به زنان توصیه کرد با آرایش وارد استخرها نشوند چرا که منجر به مشکلات تنفسی، بیماری، آلرژی و سرطان می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه متاسفانه گاهی اوقات با رفتارهای سختگیرانه، تمام احساسات کودکانه را در وجود دانش‌آموزانمان می‌کشیم اظهار کرد: هیچ کجای دنیا این کار را نمی‌کنند، مدرسه که پادگان نیست.

امروز رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت نسبت به کاهش اعتبارات مربوط به بیماران خاص در بودجه سال 98 هشداد داد، اما ساعاتی بعد رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد اعتبار این بیماران نه‌تنها کم نشده بلکه 70درصد هم افزایش داشته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها