کد خبر: 256325
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۲۱:۵۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز/ ۱۰ دی‌ماه ۱۳۹۷

واکنش الیاس حضرتی به عملکرد صداوسیما/ ادامه حاشیه‌های توییت محسن رضایی درباره کربلای 4/ افزایش آمار قتل روزنامه‌نگاران در سال 2018

واکنش الیاس حضرتی به عملکرد صدا و سیما، حاشیه‌های توییت محسن رضایی درباره کربلای 4، افزایش آمار قتل روزنامه‌نگاران در سال 2018 مهمترین خبرهای 10 دی 97 بود.

حجم ویدیو: 4.60M | مدت زمان ویدیو: 00:02:23 دانلود ویدیو
کد خبر: 256325
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۲۱:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| «الیاس حضرتی» نماینده مردم تهران در مجلس به حضور محسن رضایی در تلویزیون واکنش نشان داد. نماینده مردم تهران در توئیتر نوشت: «ای کاش صدا و سیما همین رویه را درباره بسیاری از مسایل مهم کشور بخصوص در تبیین رخدادهای سال88 در پیش می گرفت. اتهام‌زنی‌های یک‌جانبه به بهانه سالگرد 9 دی تا کی قرار است ادامه یابد؟»

***

حاشیه‌های توییت محسن رضایی درباره کربلای 4 همچنان ادامه دارد، رحیم‌پور ازغدی در واکنش به آشنا که گفته مردم خطاکاران را می‌بخشند اما خودشیفتگان را هرگز، نوشته « رسانه‌های بیگانه و چند نفر از دولتی‌ها مثل آقای آشنا و ... به گونه‌ای جوسازی کرده‌اند که گویا در در عملیات کربلای 4 هزاران شهید داده‌ایم حال آنکه اساسا خود این آدمها زمان کربلای 4 در خانه نشسته بودند.

حسام الدین آشنا البته به این اظهارات واکنش داده و نوشته «از جنابعالی عذر خواهی می‌کنم که بدون اطلاع، اجازه و هماهنگی با جنابعالی در عملیات کربلای چهار و ... شرکت داشتم.

***

محمدرضا عارف رئیس کمیسیون‌ آموزش مجلس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در واکنش به حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد و جان باختن دانشجویان گفته مسئولان دانشگاه آزاد پاسخگو نباشند، حتماً تحقیق و تفحص می‌کنیم .

***

افزایش آمار قتل روزنامه‌نگاران در سال 2018

فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران، امروز اعلام کرد که تعداد روزنامه‌نگاران و کارکنان رسانه‌ای که در سال جاری هنگام انجام وظیفه کشته شده‌اند، به 94 نفر افزایش یافته است.

***

احمدشیرزاد فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین با بیان اینکه نداشتن سخنگو از ضعف‌های دولت است، گفته دولت به چهره‌ای مانند «رمضان‌زاده» برای سخنگویی نیاز دارد

به گفته شیرزاد فردی باید سخنگوی دولت باشد که به خوبی بتواند « گلیم دولت را از آب بیرون بکشد »

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها