کد خبر: 256587
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ۱۲:۳۷:۰۰
| |

هری کین می‌خواهد با انگلستان قهرمان لیگ ملت‌ها شود

کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس امیدوار است که سال جدید میلادی یک جام برای هواداران این کشور بدهد.

هری کین می‌خواهد با انگلستان قهرمان لیگ ملت‌ها شود
کد خبر: 256587
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ۱۲:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس در سال 2018 موفق ظاهر شد و توانست به نیمه نهایی جام جهانی راه یابد و سپس در گروهی سخت در لیگ ملت‌های اروپا، اسپانیا و کرواسی را کنار زد تا به جمع چهار تیم پایانی راه یابد. سه شیرها باید در سال 2019 برای کسب قهرمانی در لیگ ملت‌های اروپا دیدار کند. آنها در نیمه نهایی با هلند روبرو خواهند شد که این بازی خرداد 98 برگزار می‌شود.

هری کین درباره موفقیت‌های احتمالی انگلیس در سال 2019، گفت: لیگ ملت‌های اروپا فرصتی است که بتوانیم یک جام ببریم و اگر بتوانیم به این موفقیت برسیم کارمان در ادامه راحت‌تر خواهد شد چون اعتماد به نفس پیدا می‌کنیم و می‌توانیم با قدرت، خودمان را برای یورو 2020 آماده کنیم. خوشبختانه در شرایط خوبی قرار داریم. ما بعد از جام جهانی روحیه خوبی پیدا کرده‌ایم و باید در همین مسیر به کارمان ادامه دهیم.

آقای گل جام جهانی 2018 روسیه در بخش دیگری از صحبت‌های خود، یادآور شد: وقتی در حال‌ حاضر به جام جهانی نگاه می‌کنم می‌بینم که می‌توانستیم بهتر از این عمل کنیم. متاسفانه شکست برابر کرواسی باعث شد که نتوانیم به فینال راه یابیم. خوشبختانه در لیگ ملت‌های اروپا توانستیم آن را جبران کنیم و هم اکنون در جمع چهار تیم پایانی قرار داریم.

تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس از سال 1966 که قهرمان جام جهانی شد تاکنون نتوانسته است به افتخاری دست یابد و تنها حضور در نیمه نهایی جام جهانی 1990 و جام جهانی روسیه و همین طور یورو 96 از مهم‌ترین دستاوردهای فوتبال انگلیس بوده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها