اولین گل سال 2019 را چه کسی می‌زند؟

در اولین روز سال جدید میلادی باید منتظر ماند و دید کدام بازیکن اولین گل سال جدید را به نام خود ثبت میکند.

اولین گل سال 2019 را چه کسی می‌زند؟
کد خبر: 256669
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ۱۵:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ امروز و با شروع سال جدید میلادی که تمام لیگ‌های معتبر در تعطیلات به سر میبرند، لیگ برتر انگلیس مثل سال‌های گذشته به کارش ادامه می‌دهد و فوتبال بخش جدا ناپذیری از تعطیلات سال نوی هواداران فوتبال در انگلیس است.

همیشه این نکته که گل نخست هر سال در لیگ‌های اروپایی توسط کدام تیم و کدام بازیکن زده می‌شود یکی از سوژه‌های جذاب علاقه‌مندان به فوتبال است و لیگ جزیره به دلیل تعطیل نبودن بازی‌هایش در این زمینه معمولاً پیش‌تاز بوده است و به نظر می‌رسد در سال 2019 هم بازیکنی از یک تیم انگلیسی اولین گل سال را به ثمر برساند.

به این بهانه نگاهی می‌اندازیم به بازی ها و بازیکنانی که امروز میتوانند اولین گل سال را به نام خود ثبت کنند.

از ساعت 16 امروز به وقت ایران، دو تیم اورتون و لسترسیتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این نخستین بازی لیگ جزیره در سال جدید میلادی است. از تیم میزبان ریچارلیسون، فوروارد برزیلی اورتون که با 9 گل در کنار رحیم استرلینگ و سرخیو اگوئرو قرار دارد شانس اول گلزنی در این بازی است. دیگر بازیکن موثر این روزهای اورتون که شانس گلزنی در این دیدار را دارد، گیلفی سیگوردسون هافبک شوت زن این تیم با 8 گل زده است. از طرفی با وجود عملکرد نامطلوب خط حمله لسترسیتی نباید از مهره‌های زهرداری همچون جیمی واردی و جیمز مدیسون که روی هم رفته 11 گل را به ثمر رسانده‌اند چشم پوشی کرد.

اما در صورت تساوی بدون گل و دور از انتظار این دو تیم باید منتظر دو بازی بعدی بمانیم.

دیدار بعدی میان دو تیم آرسنال و فولام است که از ساعت 18:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود بازی پرگلی باشد.

توپچی‌ها با داشتن آقای گل فعلی این فصل فوتبال انگلیس اوبامیانگ و الکساندر لاکازت مهاجم فرانسوی خود به دنبال بردی پرگل و التیام بخش در برابر فولام رده نوزدهمی است و اگر در دیدار نخست امروز شاهد به ثمر رسیدن گلی نباشیم، در این دیدار باید شانس اصلی را برای یکی از گلزنان آرسنال قائل بود تا گل نخست سال 2019 را به نام خود ثبت کند.

در آخرین دیدار امشب هم که از ساعت 21 میان دو تیم تاتنهام و کاردیف برگزار می‌شود، در کنار هری کین 13 گله باید عملکرد دو مهاجم دیگر تیم تاتنهام، یعنی سون هیونگ مین و لوکاس را زیر نظر داشت و ممکن است آنها اولین گل سال جدید را به نام خود ثبت کنند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها