سرخط مهم‌ترین خبرهای احزاب/ ۱۱ دی‌ماه ۱۳۹۷

از تاکید آیت‌الله مهدوی‌کنی به حفظ ارتباط با مهدی کروبی تا تایید ادامه جلسات وحدت اصولگرایان

بازخوانی محمدنبی حبیبی، دبیر موتلفه اسلامی درباره تاکید آیت‌الله مهدوی‌کنی نسبت به حفظ ارتباط با شیخ مهدی کروبی، تایید محمدرضا باهنر درباره برگزاری جلسات راهبردی اصولگرایان با نام شورای وحدت، و نامه جامعه مدرسین به سران قوا برای تلاش در حل مشکلات اقتصادی مردم از جمله مهمترین خبرهای احزاب امروز بودند.

از تاکید آیت‌الله مهدوی‌کنی به حفظ ارتباط با مهدی کروبی تا تایید ادامه جلسات وحدت اصولگرایان
کد خبر: 256707
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام، با سرخط خبرهای احزاب امروز 11 دی ماه « اعتمادآنلاین » با شما هستیم؛

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه با اشاره مواضع آیت‌الله مهدوی کنی گفت: از آیت‌الله مهدوی کنی شنیده بودم که در اوج اختلافات با آقای کروبی درباره او می‌گفت ما باید کروبی را از خودمان بدانیم و نباید تماس با او را قطع کنیم . آقای مهدوی بعد از حوادث 88 و رایزنی با کروبی به من گفتند «نه تنها این اجازه را به شما می‌دهم بلکه خودم نیز آمادگی گفت‌وگو با آقای کروبی را دارم چرا که ما نباید اجازه دهیم آقای کروبی به این راحتی از مسیر انقلاب منحرف شود.»

جامعه مدرسین حوزه علیمه قم در نامه‌ای به سران قوا با اشاره به دستاوردهای نظام در عرصه اقتصادی، وجود مشکلات معیشتی را مورد انتقاد قرار داده و از سران قوا خواسته است با تمام توان بکوشند تا نتایج تدابیر و برنامه‌ریزی‌ مسئولین در زندگی مردم احساس شود .

احمد حکیمی‌پور، دبیرکل حزب اراده ملت درباره تحرکات انتخاباتی حزب متبوعش بیان کرد: از اردیبهشت سال 98 کرکره انتخابات را بالا می‌بریم. کمیته انتخابات حزب هم اکنون نیز فعال است اما فعالیت رسمی از سال آینده خواهد بود.

محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه جلسات راهبردی اصولگرایان با حضور اشخاص حقیقی و حقوقی موثر تشکیل می‌شود، گفت که هنوز این جلسات به یک نام تشکیلاتی قطعی نرسیده است اما قاعدتا باید نام «شورای وحدت اصولگرایان» بر آن گذاشت .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها