کد خبر: 256716
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

بازیگران خارجی فیلم ایده اصلی معرفی شدند

بازیگران خارجی فیلم سینمایی «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی معرفی شدند.

بازیگران خارجی فیلم ایده اصلی معرفی شدند
کد خبر: 256716
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ ۱۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فیلم سینمایی «ایده اصلی» جدیدترین ساخته‌ی آزیتا موگویی محسوب می‌شود. به تازگی و بنابر اخبار جدید سینمای ایران، بازیگران خارجی این فیلم سینمایی معرفی شده‌اند. این بازیگرها از کشورهای یونان و قبرس انتخاب شده‌اند.مانوس گاوراس (Manos Gavras)، آندره آ ماچالکیدو (Andrea Machalekidou)، ایرینا مانژوسوا (Iryna Manzhosova) و واروارا لارمو (Varvara Larmou) بازیگران خارجی فیلم «ایده اصلی» خواهند بود. مانوس گاوراس سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند Swing Away و The Anderssonss in Greece را دارد. دیگر بازیگر ایده اصلی یعنی ایرینا مانژوسوا، پیش از این انیمیشن Dragonul vrajit را تولید کرده است. واروارا لارمو نیز سابقه بازی در سریال‌های Aspara balonia و Brousko و صداپیشگی در بازی Assassin's Creed Odyssey را دارد.

فیلم سینمایی «ایده اصلی» در سه کشور جلوی دوربین رفته یا خواهد رفت. این فیلم بازیگرانی ایرانی مانند بهرام رادان،مریلا زارعی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مهرداد صدیقیان و شهباز نوشیر دارد. مراحل فنی این فیلم مانند موسیقی و صداگذاری توسط بهزاد عبدی و پرویز آبنار در حال انجام است. تدیون این فیلم نیز به زودی توسط بهرام دهقانی به پابان خواهد رسید و فیلم آماده نمایش خواهد بود. آزیتا موگویی، کارگردان فیلم سینمایی «ایده اصلی» پیش از این فیلم سینمایی «تراژدی» را ساخته است.

بهرام رادان، بازیگر فیلم «ایده اصلی» سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «سنتوری» را دارد و به زودی با دیگر بازیگر «ایده اصلی»، یعنی مهرداد صدیقیان، در فیلم سینمایی «سونامی» به سینماها خواهد آمد. مریلا زارعی نیز سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «جدایی نادر از سیمین»، «درباره الی» و «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» را دارد. هانیه توسلی از طرفی سابقه بازی در فیلم‌های «زندگی خصوصی» و «دهلیز» را دارد. پژمان جمشیدی، دیگر بازیگر «ایده اصلی» با سریال «پژمان» به بازیگری وارد شد و تاکنون در فیلم‌هایی مانند «خوب، بد، جلف» بازی کرده است.

منبع: زومجی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها