کد خبر: 256763
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۰۷:۵۸:۰۰
| |

مجید حسینی:

استقلال دین بزرگی بر گردن من دارد/ در بازی مراکش متوجه شدم کی روش مربی بزرگی است

مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید وضعیت این تیم باعث شده تا انگیزه بازیکنان برای کسب موفقیت در جام ملت‌ها بیشتر شده باشد.

استقلال دین بزرگی بر گردن من دارد/ در بازی مراکش متوجه شدم کی روش مربی بزرگی است
کد خبر: 256763
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۰۷:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| مجید حسینی مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره اردوی این تیم در قطر اظهار کرد: اردوی خیلی خوبی برای ما بود. یک سری از بازیکنان مانند من چند روز دیرتر به اردو اضافه شدیم. همه باقدرت و با انرژی تمرین کردیم و زمین تمرین خوبی در اختیار ما گذاشته شد. امیدواریم همین جو در دبی نیز ادامه پیدا کند. خدا را شکر می‌کنم که کمپ در اختیار ما گذاشته شد و اگر این کار صورت نمی‌گرفت، کار ما سخت‌تر بود اما با این امکانات تمام تمرکز بازیکنان روی تمرین است.

مدافع تیم ملی درباره تجربه‌ای که در جام جهانی کسب کرد و کمکی که این تجربه در جام ملت‌ها می‌تواند به او کند، تصریح کرد: من خدا را شکر می‌کنم که شرایط به‌گونه‌ای شد تا در جام جهانی بازی کنم. آمادگی آن را از قبل داشتم که در هر تورنمنتی بازی کنم و این آمادگی را باید تمام بازیکنان داشته باشند. هدف اصلی ما قهرمانی در آسیا است. تجربه جام جهانی و بازی برابر پرتغال و اسپانیا محک خیلی مهمی برای من و تیم ملی بود. بازی کردن مقابل بهترین بازیکنان دنیا حس دیگری دارد. من دنبال منافع شخصی نیستم اما خوشحالم که چنین تجربه‌ای را به دست آوردم.

بازیکن ترابزون‌اسپور ترکیه اضافه کرد: ما تیم خوبی هستیم و امیدوارم در جام ملت‌های آسیا موفق باشیم. در جام جهانی خوب نتیجه گرفتیم و بدشانس بودیم که صعود نکردیم. در اردوهای قبل امکانات کم بود و فرصت بازی تدارکاتی را از دست دادیم اما این‌ها برای ما انگیزه می‌شود که از جان مایه بگذاریم و بتوانیم قهرمان شویم.

او درباره ترک استقلال در پایان فصل گذشته و رفتن به اروپا گفت: من همیشه ممنون باشگاه و هواداران استقلال هستم و آن‌ها دین بزرگی به گردن من دارند. بعد از جام جهانی دنبال تجریه جدیدی در فوتبالم بودم. وقتی پیشنهاد ترابزون به من رسید، من با باشگاه مطرح کردم و با توافقی که صورت گرفت، جدا شدم. برای استقلال در همه مسابقات آرزوی موفقیت می‌کنم.

مجید حسینی درباره سطح لیگ ترکیه عنوان کرد: من اولین بازی لیگ ترکیه را دیدم، تعجب کردم زیرا این لیگ بسیار قوی و فیزیکی است. بسیاری از بازیکنان بزرگ دنیا مانند په‌په از تیم‌هایی مثل رئال مادرید به ترکیه می آیند و بازی می‌کنند. ویدا مدافع کرواسی که نایب قهرمان جهان شد، علی رغم دو سه پیشنهاد خیلی خوب، در بشیکتاش می‌ماند و در لیگ ترکیه پا به توپ می‌شود. امیدوارم با تیم جدیدم هم به موفقیت برسم.

حسینی در خصوص حضور در سطح اول دنیا اضافه کرد: برای ورود به فوتبال اروپا نمی‌توانستم از باشگاه مطرحی شروع کنم و باید پله پله این مسیر را طی می‌کردم. اولین قدم من این عملکرد خوب برای ترابزون است و اهداف خیلی بزرگی دام که فقط باید با تلاش و کوشش خودم به آن برسم.

مدافع تیم ملی درباره حضور فیکس در جام ملت‌ها گفت: ما سربازهای تیم ملی هستیم. همیشه به خودم می‌گویم فرقی ندارد چه کسی برای تیم ملی بازی کند و فقط باید 100 درصد آماده باشیم تا کی‌روش هر کسی را فراخواند، آماده کمک به تیم ملی باشد. نباید بازیکنی به این معترض باشد که چرا بازی نمی‌کند یا این که با خود بگوید من حتما باید در این مسابقه فیکس باشم. باید بهترین بازی خود را انجام دهیم و پشت هم باشیم، چه 5 دقیقه بازی کنیم، چه 90 دقیقه، چه بازی نکنیم.

وی درباره بازی با عراق در سال 2015 که به حذف ایران از جام ملت‌های آسیا ختم شد، گفت: بازی را در خانه خودمان دیدم. سری قبل که با عراق بازی کردیم، تیم خوبی داشتیم و بازیکنان از جان و دل بازی کردند اما اتفاقاتی رقم خورد که 10 نفره شدیم و شانس نیاوردیم. اما در آن دیدار با وجود 10 نفره شدن دو بار به بازی برگشتیم. باید در این دوره به نحوی قاطع کار کنیم که حتی با داوری هم نتوانند مانع از قهرمانی ایران شوند. ما از این بابت نگران نیستیم و همه‌چیز پیشرفته‌تر شده است. به نظر من داورها درصدی نگاه به تیم‌های عربی دارند اما امیدواریم این‌گونه نباشد و به همه تیم‌ها عادلانه رفتار شود.

حسینی در خصوص شانس ایران برای قهرمانی در آسیا توضیح داد: جام ملت‌های آسیا مسابقات آسانی نیست و تیم‌ها پیشرفت می‌کنند و مربی‌ها و آنالیزورهای خوبی می‌آورند و در کمپ‌های فوق العاده‌ای تمرین می‌کنند. همین تیم قطر نسبت به گذشته که من بازی‌هایش را تماشا می‌کردم بسیار قوی تر شده است و پیشرفت کرده است. تیم ما بسیار قدرتمند است و برای قهرمانی به میدان می‌رویم اما ساده نیست و مسیر سختی داریم. مردم پشت سر ما باشند و ما را دعا کنند اما بدانند مسابقات سختی داریم و به حمایت‌شان نیاز داریم.

او درباره حمایت مسئولین از تیم ملی گفت: به نظر من درباره این بحث‌ها نباید صحبت کرد زیرا از این مسائل زیاد دیدیم و همین باعث می‌شود انگیزه ما افزایش پیدا کند و با قدرت‌تر ادامه دهیم تا ثابت کنیم شایسته بهترین ها هستیم.

مدافع تیم ملی در پایان درباره رفتن یا ماندن کی روش گفت: آقای کی‌روش مربی بسیار بزرگی است و در بازی با مراکش این را به چشم دیدم. امیدوارم بهترین اتفاق‌ها رقم بخورد. آنالیزهای کی‌روش و کادرفنی‌اش بسیار دقیق است و در جام جهانی تمام نکاتی که برای کسب پیروزی و گل نخوردن نیاز داشتیم را یاداوری می‌کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها