کد خبر: 256817
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۰۸:۱۰:۰۰
| |

حسینی برای استقلال شرط گذاشت؛ رحمتی باید برود

قرارداد سید حسین حسینی در پایان فصل با استقلال به پایان می رسد و به نظر می رسد شرط اصلی او برای ادامه حضور در جمع آبی پوشان تهرانی عدم حضور مهدی رحمتی باشد.

حسینی برای استقلال شرط گذاشت؛ رحمتی باید برود
کد خبر: 256817
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۰۸:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سید حسین حسینی در فصل گذشت عملکرد بسیار موفقی در استقلال داشت و توانست رکورد گل نخوردن در فوتبال ایران را بشکند اما این درخشش کافی نبود تا نامش در فهرست مسافران جام جهانی قرار بگیرد و او تمام امیدش این بود تا یکی از نفرات مورد نظر کارلوس کی روش در جام ملت های آسیا باشد.


حسینی که در ابتدای فصل امید زیادی به فیکس بودن در استقلال داشت با یک آسیب دیدگی بد موقع جایش را به سید مهدی رحمتی داد تا سنگربان با تجربه آبی پوشان با عملکرد قابل قبول موقعیت خود را در ترکیب ثابت تثبیت و حسینی را به نیمکت ذخیره ها قفل و زنجیر کند.


در اواسط نیم فصل حسینی به نیمکت نشینی اعتراض و خواهان جدایی از استقلال شد اما پس از عذرخواهی دروازه‌بان جوان استقلال، مسئولان باشگاه به او پیشنهاد تمدید قرارداد دادند پیشنهادی که تا به امروز با پاسخی روبرو نشده است.


در این زمینه، چند بار مسئولان باشگاه پیغام دادند که حسینی قراردادش را تمدید کند اما هر بار این اتفاق صورت نگرفت و حالا به نظر می رسد کار مدیران استقلال برای تحقق این امر سخت باشد.


حسینی که این روزها از نظر روحی شرایط خوبی ندارد به طور حتم نیمکت نشینی در استقلال را دلیل کنار گذاشته شدن از تیم ملی می داند.


سید حسین حسینی در پایان فصل به اتمام قرارداد خود می رسد و قطعا برای فصل آینده برنامه های ویژه ای را برای خود تدارک دیده است و به هیچ عنوان مایل نیست بازهم نیمکت نشین سید مهی رحمتی باشد.


شاید که نه حتما شرط اصلی حسینی برای ادامه حضور در جمع آبی پوشان تهرانی عدم حضور رحمتی خواهد بود و او می خواهد بدون هیچ دغدغه ای شماره یک استقلال باشد.


البته قرارداد مهدی رحمتی نیز در پایان فصل به پایان می رسد و باید منتظر ماند و دید باشگاه استقلال قرارداد حسینی 27 ساله را تمدید می کند یا از وجود سید مهدی رحمتی که 38 ساله خواهد شد استفاده خواهد کرد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها