کد خبر: 256986
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۱۲:۲۷:۰۰
| |

ارسال پرونده متهمان محیط‌زیست به شعبه 15 دادگاه انقلاب

وکیل مدافع دو تن از متهمان پرونده موسوم به فعالان محیط زیست از احضار متهمان پرونده به شعبه 15 دادگاه انقلاب و ابلاغ کیفرخواست به آنها خبر داد.

ارسال پرونده متهمان محیط‌زیست به شعبه 15 دادگاه انقلاب
کد خبر: 256986
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۱۲:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد حسین آقاسی وکیل مدافع دو تن از فعالان محیط زیست گفت: روز گذشته (سه شنبه) 3 تن از متهمان پرونده به شعبه 15 احضار و کیفر خواست صادره از سوی دادسرا به آنها ابلاغ شد.


این وکیل دادگستری که وکالت سام رجبی یکی از متهمان پرونده را بر عهده دارد، افزود: موکلم روز گذشته در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی حضور یافت و قاضی پرونده ضمن ابلاغ کیفر خواست از متهم خواست وکیل خود را معرفی کند که سام رجبی اعلام کرده وکالت او را اینجانب بر عهده دارم اما قاضی نپذیرفته و گفته موکل، وکیل دیگری را معرفی کند.


آقاسی ادامه داد: طاهرغدیریان دیگر موکل من در پرونده فعالان محیط زیست، قاضی صلواتی به او گفته وکیل خود را تغییر دهید این در حالی است طبق قانون و بنا بر اذعان و گفته حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه بنا برتبصره ماه 48 قانون آیین دادرسی کیفری فقط در مرحله دادسرا قابل اجراست و متهمان امنیتی در مرحله دادگاه می توانند وکیل مورد نظر خود را انتخاب کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها