سردار اشتری:

نباید اجازه دهیم حادثه دانشگاه آزاد تبدیل به بحران شود

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا اجازه نمی‌دهد حوادثی چون حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات به یک بحران تبدیل شود، گفت: دشمنان 40 سال است در حال موج سواری بر روی اینگونه حوادث هستند باید موضوع کارشناسی شود و اگر کوتاهی از سوی دستگاهی صورت گرفته حتما پاسخگو باشند.

نباید اجازه دهیم حادثه دانشگاه آزاد تبدیل به بحران شود
کد خبر: 257029
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۱۴:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سردار حسین اشتری در جمع کارکنان فرماندهی استان خراسان رضوی، اظهار داشت: به ارواح طیبه شهدای اسلام، انقلاب، دفاع مقدس، شهیدان عرصه نظم و امنیت، مدافعان حریم و حرم درود می‌فرستیم و یاد امام راحل را گرامی می‌داریم و برای فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)آرزوی طول عمر داریم.

وی گفت: نیروی انتظامی همواره آمادگی لازم برای برخورد با هرگونه اخلال را داشته و دارد، هر چند دشمنان ما همواره به دنبال تزریق ناامنی به کشور هستند و اینکه بتوانند در این کار موفق شوند یا نه بستگی به ما دارد که تا چه حدی از آمادگی برخوردار باشیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور به شرفیابی فرماندهان و معاونان ارشد ناجا خدمت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) طی چند روز گذشته اشاره کرد و افزود: معظم له بر لزوم آمادگی هر چه بیشتر نیروی انتظامی برای انجام مأموریت ها تأکید داشتند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه دشمن به هر بهانه‌ای به دنبال برهم زدن امنیت و آرامش کشور است، افزود: نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهد حوادثی چون حادثه دانشگاه علوم و تحقیقات به یک بحران تبدیل شود؛ دشمنان 40 سال است در حال موج سواری بر روی اینگونه حوادث هستند باید موضوع کارشناسی شود و اگر کوتاهی از سوی دستگاهی صورت گرفته حتما پاسخگو باشند.

وی، امنیت موجود در کشور را بالاترین افتخار دانست و افزود: 40 سال است دشمن برنامه‌های خود را در راستای تغییر در ریل انقلاب گذاشته ولی خوشبختانه با هوشیاری مردم و برکت خون شهدا و هدایت های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هرگز نتوانسته به اهداف خود دست یابد.

سردار اشتری، استان خراسان رضوی را متفاوت تر از همه شهرها عنوان کرد و گفت: در این استان به دلیل حجم عظیم تردد زائران، امنیت نباید خدشه دار گردد، از سویی با توجه به اینکه یک استان مرزی است باید مرزهای آن نیز امن و تقویت شوند.

فرمانده ناجا در پایان به فتنه های دشمن در سال های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: در سال 78 یک فتنه وجود داشت و در سال 88 فتنه‌ها عمیق‌تر و در سال 96 اوج فتنه‌ها صورت گرفت، ولی خوشبختانه نیروی انتظامی نیز جلوتر از فتنه‌ها عمل کرد و موفق شد بسیاری از توطئه‌ها را پیشدستانه نقش بر آب کند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها