کد خبر: 257032
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۰۷:۵۵:۰۰
| |

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خبر داد:

دستگیری اعضای باند کلاهبردار در البرز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستگیری 7 نفر از اعضای باند کلاهبرداری با دستگاه اسکیمر خبر داد و گفت: این افراد با نسخه کپی شده کارت عابر بانک افراد اقدام به برداشت وجه از حساب شاکیان پرونده کردند.

دستگیری اعضای باند کلاهبردار در البرز
کد خبر: 257032
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۰۷:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در خصوص پرونده کلاهبرداری از مردان ثروتمند بیان کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان در خصوص برداشت غیرمجاز از حساب وی موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده در این زمینه، تحقیقات ادامه پیدا کرد تا اینکه مشخص شد چندین مورد مشابه در سطح استان البرز رخ داده است.

وی افزود: در ادامه مشخص شد که سه زن ضمن گذاشتن قرار ملاقات با مردان ثروتمند کرج، ملارد و تهران آن‌ها را اغفال کرده و به کافه‌ای در فردیس می‌کشاندند و در ادامه مسئول کافه که همدست آن‌ها بود با استفاده از دستگاه‌های اسکیمر اقدام به کپی کردن کارت‌های عابر بانک افراد کرده و سپس با نسخه کپی شده کارت عابر بانک افراد اقدام به برداشت وجه از حساب شاکیان پرونده کردند و در ادامه عواید حاصل از جرم را به طلا و... تبدیل می‌کردند.

حاجی رضا شاکرمی در ادامه اذعان کرد: با شناسایی متهمان و کافه مورد نظر در شهرستان فردیس و صدور دستور قضایی، هفت تن از اعضای این باند که چهار تن از آن‌ها مرد و سه تن از آن‌ها زن بودند دستگیر شدند.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها