کد خبر: 257043
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۰۷:۵۵:۰۰
| |

معاون اجتماعی دادگستری استان خراسان رضوی:

هدف ما حمایت از سرمایه گذاری مشروع و افزایش اشتغال است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی با بیان اینکه مهم‌ترین هدف ما حمایت از سرمایه گذاری مشروع و افزایش اشتغال است، گفت: یکی از اقدامات دادستان‌های کشور در زمینه اقتصاد مقاومتی جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی و حمایت‌های حقوقی و قضائی از واحد‌های مذکور دراین زمینه است.

هدف ما حمایت از سرمایه گذاری مشروع و افزایش اشتغال است
کد خبر: 257043
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۰۷:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین اهداف ما حمایت از سرمایه گذاری مشروع، ارتقای امنیت اقتصادی و افزایش اشتغال بوده که از ابتدای امسال در این زمینه مشکلات بیش از 152 واحد تولیدی بدون تشکیل پرونده رفع شده و به چرخه تولید بازگشتند.


مهرماه سال گذشته دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی رئیس دستگاه قضا در قوه قضاییه ابلاغ شد و در پی آن پیگیری این سیاست در برنامه کاری روسای دادگستری‎ها و داستان‌ها قرار گرفت.

پس از تاکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر تشکیل کارگروه در سطح استانی و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، دادستان‌های سراسر کشور با حمایت حقوقی و قضایی از فعالیت‌های اقتصادی مجاز، ساماندهی شعب تخصصی امور اقتصادی، احاله پرونده مراکز تولیدی به داوری و ... در صف اول پیگیری این سیاست قرار گرفتند.


یکی از اقدامات دادستان‌های کشور در زمینه اقتصاد مقاومتی جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی و حمایت‌های حقوقی و قضائی از واحد‌های مذکور دراین زمینه است.

کارنامه دستگاه قضائی در زمینه حمایت از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی در استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، قزوین، زنجان، سمنان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و مرکزی و... نشان دهنده بخشی از عملکرد دستگاه قضا در حوزه اقتصاد مقاومتی است. در همین زمینه سید امیر مرتضوی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی بر اهتمام در حمایت از سرمایه گذاری مشروع و صنعتگران تأکید کرد و گفت: در راستای حمایت از تولید ملی، بیش از 40 مشکل واحد‌های صنعتی را احصا کردیم و حدود 15 بخشنامه و دستورالعمل‌های مختلفی در این زمینه برای تسهیل کار آن‌ها صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اهداف ما حمایت از سرمایه گذاری مشروع، ارتقای امنیت اقتصادی و افزایش اشتغال بوده که از ابتدای امسال در این زمینه مشکلات بیش از 152 واحد تولیدی بدون تشکیل پرونده رفع شده و به چرخه تولید بازگشتند.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها