بسته خبری/ ۱۲ دی ماه ۱۳۹۷

از واکنش مطهری به ادعای رفع‌حصر در سال 96 تا واکنش آذری‌جهرمی به فیلترینگ اینستاگرام

واکنش وزیر ارتباطات به احتمال فیلترینگ اینستاگرام، ادعای وکیل بابک زنجانی درباره عفو موکلش و اظهارات علی مطهری درباره رفع حصر در سال 96 از جمله مهمترین خبرهای سیاسی امروز است.

از واکنش مطهری به ادعای رفع‌حصر در سال 96 تا واکنش آذری‌جهرمی به فیلترینگ اینستاگرام
کد خبر: 257093
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۲۰:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با خبرهای سیاسی امروز 12 دی ماه اعتمادآنلاین با شما هستیم؛


محمدجواد آذری جهرمی درباره احتمال فیلترینگ اینستاگرام، گفت: فرض بر اینکه حرف‌های معاون دادستان درست است و وی اختیار قانونی برای فیلترینگ اینستاگرام دارد، این سؤال پیش می‌آید بعد از این قرار است چه اتفاقی بیفتد؟ این را برای مردم روشن کنند و دو قطبی فیلترینگ یا مخالفت با فیلترینگ را درست نکنند.

رسول کوهپایه‌زاده، وکیل بابک زنجانی درباره اجرایی شدن حکم وی گفت: رأی دیوان عالی می‌گوید اگر آقای زنجانی استرداد وجه و اظهار ندامت کند مورد عفو قرار می‌گیرد.


حس روحانی، رییس‌جمهوری با اشاره به معیارهای انقلابی بودن که برخی مطرح می‌کنند گفت که معلوم نیست برخی‌ها دماسنج‌های انقلاب و تقوا را از کجا پیدا کرده‌اند؟ همین‌طوری نگاه می‌کنند می‌گویند دماسنج ما نشان می‌دهد این انقلابی نیست یا میزان انقلابی بودنش کم یا بالاتر است.



علی مطهری نائب رئیس مجلس در واکنش به این اظهارات باهنر مبنی بر منتفی شدن رفع حصر در سال 96 به دلیل نامه کروبی گفته که اگر تصمیمی برای رفع حصر در سال 96 هم وجود داشته بیانیه آقای کروبی نمی‌تواند نافی آن تصمیم باشد. این دوستان نباید انتظار داشته باشند به خاطر رفع حصر نظرات و تفکرات آقایان کروبی و موسوی تغییر کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها