اعتراف آمریکا به ناتوانی در برابر موشک‌های موجود در خاورمیانه

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی اعلام کرد که نوع پیشرفته‌ای از تسلیحات موشکی در خاورمیانه تولید شده است که حتی تانک‌های فوق پیشرفته ارتش آمریکا نیز نمی‌توانند درمقابل آن مقاومت کنند.

اعتراف آمریکا به ناتوانی در برابر موشک‌های موجود در خاورمیانه
کد خبر: 257109
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۱۵:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| یک روزنامه آمریکایی خبر از نوع پیشرفته‌ای از تسلیحات در خاورمیانه داد که حتی تانک‌های فوق پیشرفته ارتش آمریکا هم قادر به مقاومت در برابر آنها نیستند.


به گزارش اعتمادآنلاین ، روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی در این رابطه خبر داد، تهدید شکل گرفته فعلی در خاور میانه به سامانه موشک های هدایت شونده مربوط می‌شود که توان زرهی ارتش آمریکا را دچار شکاف کرده است.


به نوشته این روزنامه آمریکایی این موشک‌ها گرچه این موشک‌ها متعلق به چند دهه پیش می‌باشند اما با تغییراتی که بر روی آن ایجاد شده توان جنگی آن‌ها افزایش یافته واستفاده از آن نیز ساده‌تر شده است امری که آن‌را به کابوسی ناشناخته برای بسیاری از واحدهای ارتش آمریکا به ویژه ساختار زرهی آن در خاورمیانه تبدیل کرده است.


وال استریت ژورنال در ادامه نوشت: مسئولین نظامی ایالات متحده وچند کشور دیگر تلاش‌هایی را برای تقویت ساختارهای حفاظتی تانک‌های خود آغاز کرده‌اند اما تا به امروز از تقابل مثبت با خطر این موشک‌ها عاجز ماندند.


این در حالی است که این سلاح نه تنها تانک‌ها بلکه مواردی هم به سوی دیگر اهداف نظامی هم شلیک شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها