نیکی هیلی چرا 1.6 میلیون فالور خود را در توییتر از دست داد؟

هیلی در توییتی که در صفحه جدیدش در این شبکه اجتماعی داشته خبر داد با توجه به قانون الزام‌آور ممنوعیت استفاده سیاستمداران آمریکا از فالورهایی که در زمان تصدی پست‌های دولتی صفحاتش را فالو می‌کنند، مجبور شد حساب توییتری خود را مسدود کند.

نیکی هیلی چرا 1.6 میلیون فالور  خود را در توییتر از دست داد؟
کد خبر: 257111
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۰۹:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| نیکی هیلی نماینده دائم سابق آمریکا در سازمان ملل از بسته شدن صفحه شخصی‌اش در توییتر با بیش از 1.6 میلیون فالور خبر داد.


به گزارش اعتمادآنلاین ، هیلی در توییتی که در صفحه جدیدش در این شبکه اجتماعی داشته خبر داد با توجه به قانون الزام‌آور ممنوعیت استفاده سیاستمداران آمریکا از فالورهایی که در زمان تصدی پست‌های دولتی صفحاتش را فالو می کنند، مجبور شد حساب توییتری خود را مسدود کند.


وی که همزمان با سال نوی میلادی از این مقام کنار رفت خبر داد مجبور شده است صفحه‌ای را که سالیان دراز از آن استفاده می کرده ترک کند زیرا باید قانونی که در دوره ریاست جمهوری اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا تصویب شده ، اجرا شود.


به گفته رسانه‌ها این قانون صریح از سال 2017 و برای عدم استفاده سیاستمداران از فالورهایی که در زمان تصدیشان در پست‌های مختلف به صفحاتشان پیوسته بودند، جنبه اجرایی پیدا کرد.


این رفتار هیلی پرسش‌هایی را در رابطه با نوع واکنش دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در زمان ترک کاخ سفید به این قانون مطرح می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها