کد خبر: 257169
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۰۸:۳۵:۰۰
| |

تردد جاده‌ای افزایش یافت

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌‌های تردد شمار طی 24 ساعت گذشته تردد در مسیرهای برون شهری در مقایسه با روز قبل از آن 10.7 درصد افزایش یافت.

تردد جاده‌ای افزایش یافت
کد خبر: 257169
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۰۸:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مرکز مدیریت راه های کشور روز پنجشنبه اعلام کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2220 تردد شمار فعال در جاده های برون‌ شهری، اکنون به ‌استثنای مسیرهای مسدود، بقیه جاده های کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.


در این مدت سهم وسایل نقلیه سنگین 15.4 درصد، اوج تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح انجام شده و هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر خود انتخاب کنند.

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی


مسیر رامیان - اولنگ - شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان، جاد فرعی شمشک - دیزین واقع در استانهای البرز و تهران، جاده های پونل - خلخال و املش - اطاقور واقع در استان گیلان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.


همچنین جاده سی سخت - پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد و محور گنجنامه - تویسرکان واقع در استان همدان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده است.


جاده سروآباد - پاوه واقع در استان کردستان تا اطلاع بعدی به دلیل سیلاب و طغیان رودخانه و نبود ایمنی کافی به روی خودروها بسته است.


جاده قدیم قزوین - رشت (محدوده تونل شیرین سو) واقع در استان قزوین تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود و مسیر جایگزین کنارگذر تونل تعیین شده است.


در 24 ساعت گذشته آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - تهران، آزادراه تهران - کرج، آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - ساوه، آزادراه تهران- پاکدشت، ساوه - تهران، پاکدشت - تهران، تهران - شهریار و تهران - قم بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند.


هموطنان می توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه های کشور عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌ تلفن های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها