مسئول پیشگیری های فرهنگی و اجتماعی دادگستری کل استان کردستان:

جامعه ایران یک ساختار اجتماعی تولیدکننده اعتیاد دارد

مسئول پیشگیری های فرهنگی و اجتماعی دادگستری کل استان کردستان، گفت: تمام حرف ها و دغدغه‌های مسئولان، نگرانی بازگشت و ترک اعتیاد معتادان است، ما نگران جوانانی هستیم که هنوز معتاد نشده‌اند و باید در این راه اعتبارات لازم را هزینه کنیم.

جامعه ایران یک ساختار اجتماعی تولیدکننده اعتیاد دارد
کد خبر: 257197
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۰۹:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمدصدیق محمدی امروز( 12 دی ماه) در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان، اظهار کرد: نرخ بازگشت مجدد افراد معتاد بعد از درمان 99 درصد است و اگر خوشبینانه به آمار استان نگاه کنیم دو تا سه درصد افراد پس از ترک به زندگی باز می‌گردند.

وی با اشاره به اینکه اعتیاد به عنوان یک مسئله فیزیکی و روانی در جامعه مطرح است، تصریح کرد: جامعه امروز ما یک ساختار اجتماعی تولیدکننده اعتیاد دارد که بسیاری از جوانان به دلیل بیکاری دچار این معضل می‌شوند.

مسئول پیشگیری های فرهنگی و اجتماعی دادگستری کل استان کردستان، عنوان کرد: تمام حرف ها و دغدغه‌های مسئولان در این جلسات نگرانی بازگشت و ترک اعتیاد معتادان است، ما نگران جوانانی هستیم که هنوز معتاد نشده‌اند و باید در این راه اعتبارات لازم را هزینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسئله اعتیاد یک مسئله اجتماعی است، خاطرنشان کرد: باید جلوی تولیدکنندگان را گرفت و به دنبال فکری برای پیشگیری، بهبود و بازگرداندن آنها به زندگی باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها