کد خبر: 257260
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۰۹:۳۳:۰۰
| |

آیت‌الله علم‌الهدی:

شهرداری مشهد مسکن‌های خیرساز را به افراد فاقد مسکن دهد

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شهرداری مشهد واحدهای مسکن خیرساز را به افراد فاقد مسکن دهد.

شهرداری مشهد مسکن‌های خیرساز را به افراد فاقد مسکن دهد
کد خبر: 257260
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۰۹:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سید احمد علم‌الهدی صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع 2120 واحدی زندگی گفت: تمام این تلاش‌ها در تامین اولین ضروریات زندگی اقشار آسیب‌پذیر منطقه حاشیه شهر اهتمام دارند و این شرکت بانی این اقدام خیر شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: این مجتمع دارای حدودا 2 هزار واحد مسکونی برای اقشار آسیب‌پذیر و افراد فاقد مسکن بوده که بخشی از این واحدها سهم شهرداری است و ویژه فقرای منطقه‌ای که یا از مسکن مستحکم برخوردار نیستند یا در جای نامساعدی از نظر منطقه طرح‌ها و پروژه‌های آبادانی حاشیه شهر زندگی می‌کنند، است .

وی با بیان اینکه ساخت این مجتمع که به‌همت شهرداری بوده، قابل تقدیر است، اضافه کرد: دو حرکت انجام می‌شود، هم برای افرادی که دارای مسکن مناسب نیستند و هم درراستای توسعه آبادانی منطقه حاشیه شهر بوده، برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های آبادسازی است که اهتمام دو بعدی از شورای شهر و شهرداری بوده که از این همت تشکر می‌کنیم.

آیت‌الله علم‌الهدی ضمن تشکر از سرمایه‌گذار این مجتمع، گفت: از 2 هزار واحد مجتمع 400 واحد سهم شهرداری است و یک هزار و 600 واحد را به‌عنوان خیر مسکن‌ساز با شرایط آسان در اختیار افراد فاقد مسکن حاشیه شهر قرار دهند و عمل قابل تقدیری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: آنچه که در اینجا برای رضای خدا سرمایه‌گذاری می‌شود در آخرت دستگیرشان می‌شود و همت شورای شهر و شهرداری هم که در نتیجه سبب می‌شود که افراد آسیب‌پذیر دارای منزل شوند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها