کد خبر: 257282
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۱۲:۲۳:۰۰
| |

قرار سبز؛

از کاشت نهال تا آشنایی با حیوانات برای حفظ محیط‌زیست

فعالان محیط زیست در قرار سبز هفته دوم دی ماه فعالیت‌های مختلفی برای حفظ محیط زیست در سراسر کشور انجام دادند.

از کاشت نهال تا آشنایی با حیوانات برای حفظ محیط‌زیست
کد خبر: 257282
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۱۲:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| برنامه 183 پاکسازان طبیعت فارس با همراهی و حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، منابع طبیعی شهرستان پاسارگاد و مشارکت آموزشیاران نهضت سواد آموزی شهرستان پاسارگاد انجام گرفت. این برنامه با هدف غنی سازی و احیاء جنگل به روش کپه کاری با گونه های بومی بادام کوهی و ارژن در نهالستان علی آباد کمین شهرستان پاسارگاد صورت پذیرفت.

دانش‌اموزان

دانش آموزان مهابادی در کنار فعالان محیط زیست به کاشت بذر پرداختند. مرحله پنجم زاگرسانه با هدف احیاء جنگل های زاگرس با حضور 50 دانش آموز و کاشت 220 گلدان دو بذری توسط انجمن سبزاندیشان جوان مهاباد انجام شد.

نهال

مدرسه سبز سما لاهیجان در استان گیلان در راستای آموزش های محیط زیستی و با هدف حفاظت از حیات وحش، با برگزاری کارگاه آموزشی پرنده شناسی، دانش آموزان را از نزدیک با ویژگی های برخی از پرندگان شکاری و آسیب دیده که نجات یافته بودند، آشنا کرد.

مدرسه

کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست توسط اعضای انجمن حامیان طبیعت زاگرس در دبستان شهید دانش اندیمشک استان خوزستان برگزار شد. در این کارگاه دانش آموزان مفاهیم محیط زیستی را فرا گرفتند و ضمن آموزش نحوه کاشت نهال، چندین نهال مثمر نیز در فضای سبز دبستان کاشته شد.

نهال

دانش آموزان مدرسه عشایری سعدی بادامک در شهر پلدختر در استان لرستان ایده های خود را با موضوع حفاظت از محیط زیست به تصویر کشیدند. در این برنامه دانش آموزان با توجه به مسائل و مشکلات زیست محیطی موجود، نقاشی های خود را در این زمینه بر روی کاغذ پیاده کردند. اداره حفاطت محیط زیست پلدختر، ضمن تقدیر از این دانش آموزان ادامه روند آشنایی با محیط زیست و کارهای محیط زیستی در این مدرسه را مدنظر دارد.

مدرسه

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها