کد خبر: 257352
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۱۴:۵۵:۰۰
| |

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان؛

مدعیان خط‌ و نشان کشیدند

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان شاهد رقابت حساس شهرداری بم و سپاهان اصفهان است.

مدعیان خط‌ و نشان کشیدند
کد خبر: 257352
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۱۴:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان که از ساعت 10 صبح روز جمعه آغاز می‌شود، تیم‌‎های برتر جدول رده بندی که با شروع لیگ خود را به عنوان مدعیانی برای قهرمانی معرفی کردند به مصاف هم می‌روند.

در یکی از مهمترین بازی‌های این هفته شهرداری بم به عنوان مدافع عنوان قهرمانی برابر سپاهان اصفهان به میدان می‌رود، بم به گفته مرضیه جعفری، سرمربی این تیم دیدارهای حساسش را از هفته چهارم و مقابل شهرداری سیرجان آغاز کرده است و اکنون به دنبال شکست شاگردان سمیه شهبازی در سپاهان است تا پنجمین پیروزی پیاپی خود را به دست بیاورد.

از سوی دیگر سپاهان که با 9 امتیاز چهارمین تیم جدول رده بندی است، نمی‌خواهد که در خانه خود امتیازی از دست بدهد، علاوه بر این سپاهان با توجه به حساسیت بازی تیم های دوم و سوم جدول می‌تواند با شکست شهرداری بم شانس رسیدن تا رتبه دوم را هم به دست بیاورد.

ذوب آهن، دومین تیم جدول رده بندی که در همه دیدارهایش به برتری رسیده و برای صدرنشینی در رقابتی تنگاتنگ با بم قرار دارد، به کرمان می‌رود تا با دیگر نماینده‌ی این شهر بازی کند. شهرداری سیرجان که هفته گذشته داربی کرمان را به بم واگذار و تا رتبه هفتم جدول رده بندی سقوط کرد تاکنون دو بار میزبان بوده و یک تساوی و یک پیروزی خانگی به دست آورده، باید دید که آیا شاگردان بیان محمودی در ذوب آهن می‌توانند اولین شکست خانگی این تیم را رقم بزنند یا خیر.

در دیگر بازی مهم این هفته ملوان بندرانزلی میزبان شاگردان شادی مهینی در راه یاب ملل است. این دو تیم در دو هفته گذشته برابر حریفانشان به برتری رسیدند و اکنون به دنبال این هستند تا سومین پیروزی پیاپی خود را به دست بیاورند. علاوه براین هر دو تا کنون دو بازی سخت را پشت سر گذاشتند که نتیجه کار راه‌یاب در بازی‌های حساسش یک پیروزی و یک تساوی و ملوان یک تساوی و یک شکست بوده است.

بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال زنان:

جمعه( 14 دی)

فولاد مبارکه سپاهان _ شهرداری بم، ورزشگاه صفائیه مبارکه

ملوان بندر انزلی _ راه یاب ملل مریوان، ورزشگاه تختی بندر انزلی

شهرداری سیرجان _ ذوب آهن اصفهان، ورزشگاه تختی سیرجان

سپیدار مازندران _ پالایش گاز ایلام، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

آذرخش تهران _ همیاری آذربایجان غربی، ورزشگاه اکباتان تهران

خلیج فارس شیراز _ پارس جنوبی بوشهر، ورزشگاه دستغیب شیراز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها