سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۱۳ دی ۱۳۹۷

از روایت محمدی گلپایگانی از زندگی رهبری تا انتقاد مجید انصاری از ادامه توهین‌ها به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

روایت رییس دفتر رهبری از زندگی رهبری، انتقاد مجید انصاری درباره ادامه توهین‌ها به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و اظهارنظر کیانوش‌راد درباره نظام پارلمانی از مهمترین خبرهای 13 دی 1397 بودند.

از روایت محمدی گلپایگانی از زندگی رهبری تا انتقاد مجید انصاری از ادامه توهین‌ها به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی
کد خبر: 257374
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۳ ۱۷:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد کیانوش‌راد، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» گفته که موضوع نظام پارلمانی یک بحث انحرافی و برای تنگ‌تر کردن قدرت مردم است.

***

محمد جواد جمالی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» گفت که قاضی‌زاده هاشمی از ابتدا هم تمایلی به وزارت نداشته و با اصرار روحانی وزیر بهداشت شده است.

***

محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبری با بیان اینکه آقازاده‌های رهبری اجاره‌نشین هستند گفته که رهبری گفتند اگر مسائل حفاظتی نبود، با پیکان این طرف و آن طرف می‌رفتم.

***

محمد حسین خوشوقت پسر مرحوم آیت‌الله عزیر خوشوقت گفت: یک روز به پدرگفتم: من تصورم این است که آقای احمدی‌نژاد بوی بنی صدر گرفته است. پدر سری تکان دادند و لبخندی زدند و فرمودند: بابا جان! بنی صدر هر چه بود لات نبود و رعایت ادب را می‌کرد.... احمدی نژاد ما را فریب داد.

***

مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته که تخریب چهره های شاخص روحانیت و انقلاب که نقطه های اعتماد تاریخی ملت ما بودند مانند آیت الله هاشمی رفسنجانی ادامه دارد و مایه تاسف است که در حوزه علمیه برخی از این جریانات نیز دیده می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها