کد خبر: 257444
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۰۸:۲۹:۰۰
| |

رئیس کل بانک مرکزی:

برنامه‌های لازم برای اصلاح نظام بانکی طراحی می‌شود

رئیس کل بانک مرکزی گفت: با هماهنگی شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، امر خطیر اصلاح نظام بانکی طراحی شده است که این امر به تدریج اجرایی خواهد شد.

برنامه‌های لازم برای اصلاح نظام بانکی طراحی می‌شود
کد خبر: 257444
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۰۸:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالناصر همتی در صفحه شخصی خود اعلام کرد: طی چند ماه اخیر، تمرکز بانک مرکزی بر بازار ارز و تلاش برای ایجاد ثبات در این بازار، این تصور را موجب شده است که بانک مرکزی از موضوع مهم اصلاح نظام بانکی غفلت کرده یا آن را به تاخیر انداخته است.

وی در ادامه افزود: به اطلاع صاحبنظران، کارشناسان و مردم عزیز می‌رسانم طی سه ماه گذشته بر اساس مصوبات شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و با تشکیل کمیته نقدینگی و بازار پول متشکل از جمعی از صاحبنظران اقتصادی، پولی و بانکی و مسئولین بانک مرکزی و طی جلسات متعدد برنامه‌های لازم برای این امر خطیر طراحی شده است و به یاری خدای متعال به تدریج و با تایید مراجع ذیربط اجرایی خواهد شد.

رئیس کل بانک مرکزی تصریح کرد: معضلات پیش انباشته نظام بانکی و حساسیت این امر نیازمند دقت نظر و تدبیر لازم در اصلاح نظام بانکی است. پرهیز از تعجیل، تداوم ثبات بازار پول و صیانت از سپرده‌های مردم، پیش شرط‌های هر اقدامی در این زمینه است. مضافا که بانک‌های کشور بی وقفه در خدمت اقتصاد کشور و جامعه خواهند بود.

پست همتی

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها