کد خبر: 257544
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۱۱:۲۷:۰۰
| |

سیدمحمد حسینی، سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

مجلس در تراز جمهوری اسلامی نیست/ انتخابات مجلس آینده دومینوی کنار رفتن غربگرایان از دولت و شوراها را آغاز می‌کند

سیدمحمد حسینی، سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی مدعی شد که بعد از مجلس ششم، مجلس فعلی پراشکال‌ترین دوره مجلس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

مجلس در تراز جمهوری اسلامی نیست/ انتخابات مجلس آینده دومینوی کنار رفتن غربگرایان از دولت و شوراها را آغاز می‌کند
کد خبر: 257544
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۱۱:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدمحمد حسینی، سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: اولویت و تمرکز در سال 98 معطوف به انتخابات مجلس و تحول در آن است، بسیاری از آسیب‌های فعلی به دلیل ضعف و فشل بودن مجلس فعلی است که بعد از مجلس ششم پراشکال‌ترین مجالس بعد از انقلاب محسوب می‌شود و در صورت تغییر اساسی دومینوی کنار رفتن غربگرایان از دولت و شوراها شروع می‌شود.

مجلس در تراز انقلاب اسلامی نیست


محمّدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و عضو شورای مرکزی کانون دیگر سخنران مراسم بود که به تشریح جنگ اقتصادی آمریکا و بررسی لایحه بودجه سال 98 پرداخت و بر این نکته تأکید کرد که اگر اقدامات اقتصادی دولت مبتنی بر کار کارشناسی و در نظر گرفتن راهکارهای صاحب نظران و کارشناسان دلسوز اقتصادی و با بهره گیری از ظرفیت‌های ملی ونیز همکاریهای منطقه‌ای باشد مسیر عبور از مرحله دشوار کنونی سریعتر فراهم می‌شود.

وی در ادامه بر لزوم پیشگیری از فرار مالیاتی دلالان و سرمایه دارانی که به لطایف الحیل از پرداخت مالیات خودداری می کنند تاکید کرد و افزود: اگر دولت از کارآمدی لازم برخوردار بود، می توانست تهدید اقتصادی فعلی را به فرصت پایان دادن وابستگی بودجه به فروش نفت تبدیل کند و در آمد نفت کلا به حساب صندوق توسعه واریز شود. از مجلسی که در تراز انقلاب اسلامی نیست نباید توقع تصمیمات و اقدامات انقلابی داشت.

خرمشاد، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی سخنران بعدی بود که با تبیین تحولات 4دهه گذشته گفت: علیرغم تهدیدها و تحریم‌ها بدون تردید اینک ایران به یک قدرت منطقه‌ای خود بنیاد بعد از 40 سال تبدیل شده و این واقعیتی است که سیاست‌مداران و نظریه پردازانی چون کوهن و هانتینگتون هم بر اساس تقسیم بندیهای خود به قدرت برتر، قدرتهای بزرگ منطقه‌ای و قدرتهای منطقه‌ای درجه 2، به آن اذعان دارند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها