تریلر جدید فصل دوم سریال The Punisher منشر شد

شبکه نتفلیکس تریلر جدیدی از فصل دوم سریال The Punisher را منتشر کرده که از شخصیت جیگساو رونمایی می‌کند.

تریلر جدید فصل دوم سریال The Punisher منشر شد
کد خبر: 257597
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۱۳:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر تریلر کوتاه جدیدی از فصل دوم سریال The Punisher (پانیشر) منتشر شده است. چندی پیش شبکه نت فلیکس و بخش تلویزیون مارول تیزر کوتاهی از فصل دوم این سریال را منتشر کردند که در آن شاهد بازگشت شخصیت فرانک کسل با بازی جان برنتال، در قالب پانیشر بودیم. همچنین مشخص شد که فصل دوم سریال پانیشر در تاریخ 18 ژانویه 2019 (28 دی 1397) منتشر خواهد شد. حال شبکه Netflix تیزر تریلر کوتاه جدیدی از فصل دوم سریال The Punisher را منتشر کرده که ضمن تایید زمان انتشار فصل دوم این سریال، از شخصیت شرور و منفی جیگساو با بازی بن بارنز، رونمایی می‌کند. این تیزر شباهت زیادی به تیزرهای تبلیغاتی فصل سوم سریال Daredevil (دردویل) دارد که در آن فرانک کسل اعتقاد دارد که پانیشر بخشی از شخصیت او شده است.

علاوه بر این تریلر، شبکه نتفلیکس اولین تصاویر رسمی و تبلیغاتی از فصل دوم سریال The Punisher را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد حضور شخصیت پانیشر و جیگساو هستیم که ظاهرا در طول سریال قرار نیست با نام جیگساو شناخته شود.

جان برنتال در نقش فرانک کسل (پانیشر)، بن بارنز در نقش بیلی روسو (جیگساو)، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، جاش استوارت در نقش جان پیلگرام، فلورینا لیما در نقش ریستا دومونت، کوربین برنسن در نقش اندرسون شولتز، انت اوتول در نقش الیزا شولتز و جورجیا ویگام در نقش ایمی بندیکس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، استیو لایتفوت به‌عنوان نویسنده، شورانر و تهیه کننده اجرایی در فصل دوم سریال نیز بازگشته است.

منبع: زومجی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها