کد خبر: 257606
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۱۳:۳۴:۰۰
| |

دومین تریلر فصل اول سریال Kingdom منتشر شد

شبکه نتفلیکس دومین تریلر رسمی فصل اول سریال Kingdom را که یک سریال زامبی محور کره‌ای است، منتشر کرد.

دومین تریلر فصل اول سریال Kingdom منتشر شد
کد خبر: 257606
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۱۳:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل اول سریال Kingdom (پادشاهی) منتشر شده است. ماه گذشته بود که شبکه نت‌ فلیکس سرانجام اولین تریلر این فیلم را منتشر کرد که در آن یک طاعون باعث می‌شود که مردگان در شکل زامبی بازگردند و انسان‌ها را شکار کنند. حال در دومین تریلر فصل اول سریال Kingdom که نتفلیکس اخیرا آن را منتشر کرده، شاهد نمای بهتری از این زامبی‌های مرگبار هستیم که حیات انسان‌ها و مردم کره را به خطر انداخته است. زامبی‌های این سریال بی‌شباهت به زامبی‌های فیلم Train to Busan (قطار بوسان) نیستند، اما اتفاقات سریال Kingdom در دوران قدیم جریان دارد.

سریال Kingdom داستان یک ولیعهد جوان را روایت می‌کند که به ماموریت دشواری فرستاده می‌شود تا رازهای پیرامون یک بیماری مرگبار را کشف کند؛ طاعونی که باعث می‌شود مردم بعد از مرگ به شکل زامبی به زندگی بازگردند و به شکار انسان‌ها بپردازند. در همین زمان، پدر او نیز به دلیل نامشخصی ناپدید می‌شود و پسر او با بازی جو جی هون، به دنبال یافتن سر نخی از پدر خود است و در عین حال باید با دسیسه‌ای که برای او چیده شده و تهمت خیانتی که به او زده شده است هم مقابله و مبارزه کند. جو جی هون، بائه دونا، ریو سونگ ریونگ، کیم سانگ هو، جون سوک هو و هئو جون هو، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Kingdom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال کره ای Kingdom در تاریخ 25 ژانویه 2019 (5 بهمن 1397) از شبکه Netflix منتشر خواهد شد. فصل اول این سریال در 6 قسمت تولید شده است و فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال از ماه فوریه 2019 (بهمن یا اسفند 1397) آغاز خواهد شد که قابل پیش‌بینی است سال آینده میلادی شاهد انتشار فصل دوم سریال کینگدام باشیم. این تریلر حاوی تصاویر خشنی است و تماشای آن به همه توصیه نمی‌شود.

منبع: زومجی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها