سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۱۴ دی‌ماه ۱۳۹۷

از نماز جمعه متفاوت تهران تا هشدار علم‌الهدی به نفوذ دشمن در جریان‌های ارزشی

خطبه‌های نمازجمعه تهران و مشهد امروز با دو رویکرد ویژه همراه بود. محمدجواد حاج‌علی‌اکبری که برای اولین بار نماز جمعه تهران را امامت کرد از در مورد برداشتن نرده‌های حائل بین مردم و مسئولان در صفوف نمازجمعه تهران برای اولین بار توضیح داد و در مشهد هم سیداحمد علم‌الهدی نسبت به امکان نفوذ در جریان‌های ارزشی و ائمه‌جمعه هشدار داد.

از نماز جمعه متفاوت تهران تا هشدار علم‌الهدی به نفوذ دشمن در جریان‌های ارزشی
کد خبر: 257686
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۴ ۱۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| خطبه‌های نمازجمعه تهران و مشهد امروز با دو رویکرد ویژه همراه بود. محمدجواد حاج‌علی‌اکبری که برای اولین بار نماز جمعه تهران را امامت کرد از ماجرا برداشتن نرده‌های حائل بین مردم و مسئولان در صفوف نمازجمعه تهران برای اولین بار توضیح داد و در مشهد علم‌الهدی نسبت به امکان نفوذ در جریان‌های ارزشی و ائمه‌جمعه هشدار داد.

سرخط مهمترین‌ خبرهای سیاسی امروز اعتمادآنلاین را مرور می‌کنیم:

اولین نماز جمعه تهران به امامت حاج‌علی‌اکبری امروز در حالی برگزار شد که نرده‌های حائل بین مردم و مسئولان برداشته شد.

بهزاد نبوی وزیر صنایع سنگین دولت جنگ گفته که امروز زمان مذاکره با آمریکا نیست.

*محمدجواد جمالی نوبندگانی نماینده فسا در مجلس به نقل از وزیر مستعفی بهداشت گفت: او از ابتدا برای پذیرش این پست اصرار نداشته و در قبول این سمت فریب خورده است.

*سید احمد علم‌الهدی امام جمعه موقت مشهد گفته که امکان دارد دشمن در جریان‌های ارزشی و نیروهای حزب‌اللهی و در جریان‌های امثال بنده هم نفوذ کند.

*آیت‌الله جوادی آملی یکی از مراجع عظام تقلید گفته است در حوزه علمیه ما با دلالی روبرویم نه تولید. از 50 هزار طلبه امروز سه تا که تولیدکننده علم باشند، نداریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها