کد خبر: 257745
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۰۸:۴۰:۰۰
| |

سیدمحمد حسینی، عضو شورای مرکزی جمنا:

رویه آمریکا نشان داد که به هیچ عهد و پیمانی وفادار نیست/ بدعهدی غربی‌ها برای دولتی‌ها هم اثبات شده است

سیدمحمد حسینی، عضو شورای مرکزی جمنا گفت: متاسفانه دولت در این پنج سال و نیمی از عمرش گذشته است، فرصت‌سوزی کرده و تنها یک امیدواری واهی نسبت به آمریکا و اروپا ایجاد کرد، ولی اکنون بدعهدی غربی‌ها برای دولتی‌ها هم ثابت شده است.

رویه آمریکا نشان داد که به هیچ عهد و پیمانی وفادار نیست/ بدعهدی غربی‌ها برای دولتی‌ها هم اثبات شده است
کد خبر: 257745
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۰۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سید محمد حسینی، عضو شورای مرکزی جمنا در خصوص هجمه‌های آمریکا علیه ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: آمریکا در این سالها تمام توانش را علیه ملت ایران به کار گرفته است و امسال با این هجمه اقتصادی که به کشور وارد کرده، باعث شده تا این مسئله روشن‌تر شود.

وی با تاکید بر اینکه با گفتمان مقاومت می‌توان از این مرحله عبور کرد، افزود: کسانی که دم از سازش می‌زدند و می‌گفتند با مذاکره مشکلات حل می‌شود، باید بدانند که رویه آمریکا نشان داده که به هیچ عهد و پیمانی وفادار نیست و نه تنها ترامپ بلکه قبل از او اوباما هم تعهدات این کشور را نقض کرده است.

عضو شورای مرکزی جمنا خاطرنشان کرد: ما باید نگاه روشنی به توانمندی‌های داخل کشور داشته باشیم اما اینکه فکر کنیم نگاه به بیرون از کشور می‌تواند راهگشای مشکلات کشور باشد، این طرز تفکر اشتباهی است که ما بار‌ها آزموده ایم و نتیجه نگرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: متاسفانه دولت در این پنج سال و نیمی از عمرش گذشته است، فرصت‌سوزی کرده و تنها یک امیدواری واهی نسبت به آمریکا و اروپا ایجاد کرد، ولی اکنون بدعهدی غربی‌ها برای دولتی‌ها هم ثابت شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: خوشبختانه می‌بینیم که رئیس‌جمهور به طور قاطع در مورد آمریکا صحبت می‌کند و امیدواریم که در عمل هم تلاش کنند که در بحث اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری سال‌هاست مطرح کردند موفق باشند و به نیرو‌های پرتوان و مستعد بها بدهند چراکه ما در شرایطی هستیم که دنیا به ما نیاز دارد.

عضو شورای مرکزی جمنا در پایان خاطرنشان کرد: ما متحدان خوبی داریم، اما اگر تمامی دنیا هم در مقابل ما باشند نمی‌توانند مانع پشرفت ما بشوند، ما در یک مسیر قرار گرفتیم که آن را ادامه خواهیم داد لذا باید دولتمردان هم در این زمینه عزم و اراده جدی داشته باشند و با حمایت از نیرو‌های دلسوز جهادی می‌توانیم که این مرحله دشوار را پشت سر بگذاریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها