کد خبر: 257800
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۰۸:۴۳:۰۰
| |

ترکیب احتمالی امارات و بحرین در اولین بازی جام ملت‌ها

جام ملت‌های آسیا از امروز (شنبه) با برگزاری دیدار امارات و بحرین به صورت رسمی آغاز می‌شود و هیجان دوباره به قاره کهن باز می‌گردد.

ترکیب احتمالی امارات و بحرین در اولین بازی جام ملت‌ها
کد خبر: 257800
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۰۸:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مسابقات جام ملت‌های آسیا امروز با دیدار دو تیم امارات و بحرین آغاز می‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین به نقل از فاکس اسپورت این بازی در ورزشگاه زاید برگزار می‌شود و پیش‌بینی می‌شود به دلیل حضور میزبان هواداران ورزشگاه را پر کنند.

امارات شانس بیشتری برای پیروزی دارد اما بحرین به دنبال این است که با یک نتیجه غیرقابل پیش‌بینی این مسابقات را به خوبی آغاز کند.

ترکیب احتمالی امارات علی خاسف به عنوان دروازه‌بان-ولید عباس-فارس جوما-محمد احمد-خلیفه مبارک-علی سلمین-خمیس اسماعیل-ماجد حسن-سعید رشید-اسماعیل متر و احمد خلیل است.

ترکیب احتمالی بحرین سید شوبر علوی-ولید الحیام-سید ردها عیسی-احمد عبدلله-احمد جوما-عبدالوهاب الصفی-سید ضیا سعید-جمال رشید-کمیل الاسود-عبدالله یوسف هلال و سامی الحسین است.

فاکس اسپورت در ادامه نوشت: فارس جمعه، مدافع ملی پوش امارات درباره این دیدار می‌گوید: بازی با بحرین مهم‌ترین دیدار ما در جام ملت‌ها است چرا که بازی اول تورنمنت است و ارزش زیادی دارد.

او افزود: پیروزی در این بازی مهم است و می تواند روحیه ما را برای بازی های بعد و صعود در گروه بالا ببرد. البته می دانیم که کار ساده ای نداریم. بحرین هم به دنبال موفقیت است و مثل هر تیم دیگری می خواهد گام اول را محکم بردارد.

ملی پوش امارات در ادامه گفت: می‌دانیم مردم از ما انتظار نوشتن تاریخ در این دوره از جام ملت‌ها را دارند. ما هم قول می دهیم هرچه در توان داریم به کار بگیریم تا به موفقیت برسیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها