کد خبر: 257812
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۰۸:۲۵:۰۰
| |

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد:

دستگیری 22 نفر ازعناصر اصلی دلالان ارز در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه برخورد با مجرمان و اخلالگران نظام اقتصادی در دستور کار پلیس است از شناسایی و دستگیری 22 نفر از عناصر و سرشبکه‌های اصلی دلالان ارز در شیراز خبر داد.

دستگیری 22 نفر ازعناصر اصلی دلالان ارز در شیراز
کد خبر: 257812
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۰۸:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در پی نابسامانی بازار ارز و بروز نوسانات قیمت ارز، طرح برخورد قانونی با دلالان ارز و صرافی‌های غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا عملیات یک روزه مبارزه با اخلالگران ارزی پس از انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی توسط مأموران انتظامی اجرایی شد.

سردار گودرزی تصریح کرد: در نتیجه این عملیات 22 نفر از عناصر و سرشبکه‌های اصلی دلالان ارز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در نتیجه اجرای این عملیات، از متهمان دستگیر شده مبالغی ارز شامل 25 هزار و 498 دلار، یک هزار و 840 یورو، یک هزار و 520 پوند، یک هزار و 405 لیر، 9 هزار و 700 درهم، 85 عدد کارت بانکی و تعداد 10 دستگاه کارت خوان کشف شد.

سردار گودرزی در پایان با بیان اینکه برخورد با مجرمان و اخلالگران نظام اقتصادی در دستور کار پلیس است، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اقدام مشکوک، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها