کد خبر: 257847
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۰:۱۴:۰۰
| |

لیکرز بدون لبرون جیمز باز هم شکست خورد

خبر بد برای هواداران لس آنجلس لیکرز ادامه مصدومیت و غیبت لبرون جیمز بود؛ این تیم در ادامه غیبت ستاره خود دیدار امروزش را نیز واگذار کرد.

لیکرز بدون لبرون جیمز باز هم شکست خورد
کد خبر: 257847
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۰:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز شنبه با برگزاری 10 مسابقه ادامه پیدا کرد و همانند روزهای قبل شاهد اتفاق های مختلف بود. خبرهای زیادی این مسابقات را تحت تاثیر قرار داد که مهم ترین آن ادامه مصدومیت ها و غیبت لبرون جیمز ستاره لیکرز و اختلاف جیمی باتلر ستاره فیلادلفیا با مربی اش بود.


لبرون جیمز که در دیدار با گلدن استیت و پس از پیروزی لس آنجلس لیکرز در این مسابقه از ناحیه کشاله ران آسیب دید همچنان تحت درمان است و نمی تواند بازی کند و امروز اعلام شد که او حداقل یک هفته دیگر نمی تواند وارد زمین شود. غیبت های او کار لیکرز را سخت کرده و این تیم در دیدار امروزش نیز مغلوب شد.


خبر دیگر ماجرای ارتباط جیمی باتلر ستاره جدید فیلادلفیا است که رسانه ها اعلام کرده اند با مربی اش در برخی موارد اختلاف نظر دارد. گفته شده باتلر به نحوه استفاده خودش در سیستم های حمله اعتراض دارد و با مربی تیم به اختلاف خورده است.


با این حال دیدارهای لیگ NBA با همین اخبار ادامه پیدا کرد که لس آنجلس لیکرز در غیاب ستاره خود لبرون جیمز برابر نیویورک 119 بر 112 تن به شکست داد. در این مسابقه اینس کانتر 16 امتیاز و 15 ریبناند برای نیویورک داشت و بهترین بازیکن زمین شد. برای لیکرز نیز که کلی کوزما، لبرون جیمز و راژون راندو را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت برندون اینگرام با 21 امتیاز و 9 ریباند بهترین بود.


در دیگر مسابقه اوکلاهاما به مصاف پورتلند رفت و با درخشش راسل وست بروک 111 بر 109 به برتری رسید. وست بروک همه دوستداران اوکلاهاما را به درخشش خود عادت داده و در این دیدار نیز با 31 امتیاز، 9 ریباند و 7 پاس منجر به گل بهترین بود. پائول جرج هم با 37 امتیاز و 8 ریباند نقش زیادی در این پیروزی ایفا کرد.


در دیگر دیدارهای برگزار شده بوستون 114 بر 93 دالاس را مغلوب کرد، کلیولند برابر یوتا جاز 117 بر 91 باخت و لس آنجلس کلیپرز برابر فینیکس 121 بر 111 تن به شکست داد.

نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:
ایندیانا 119 - شیکاگو بولز 116
واشنگتن 109 - میامی 115
اورلاندو 103 - مینه سوتا 120
بروکلین 109 - ممفیس 100
آتلانتا 112 - میلواکی 144

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها