کد خبر: 257869
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۰:۴۲:۰۰
| |

آناهیتا قرچه با «بازی رویداد فی» به عمارت روبرو می‌رود

«بازی-رویداد فی» به طراحی و کارگردانی آناهیتا قرچه از 19 دی در تماشاخانه روبرو اجرا می‌شود.

آناهیتا قرچه با «بازی رویداد فی» به عمارت روبرو می‌رود
کد خبر: 257869
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۰:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| «بازی-رویداد فی» به طراحی و کارگردانی آناهیتا قرچه از 19 دی در تماشاخانه روبه‌رو اجرا می‌شود.

بازی-رویداد چیست؟ فضایی طراحی شده که در آن نمایشی اتفاق نمی‌افتد. پرفورمنسی اجرا نمی‌شود. تماشاگری وجود ندارد و این شکل جدیدی از کنشگری خواهد بود. همه چیز چیده شده تا با حضور شرکت‌کنندگان شکل گیرد.

در این بازی-رویداد تقابل تقدیر و تصادف به پرسش گرفته خواهد شد. در هر نوبت تنها 10 نفر فرصت تجربه زیستی در کنار یکدیگر را پیدا خواهند کرد تا با گذر از تفاوت‌هایشان به ریتمی واحد دست پیدا کنند.

آناهیتا قرچه، فرامرز احمدی (هدایتگران)، حسام افسری (پرفورمر موسیقی)، محمدمهدی صداقت (پرفورمر نقاشی)، عوامل ویدئو: احمد مولوی، الهام مهر، فرامرز احمدی،حمیدرضا اسدزاده، مجتبی کاظمی، شیما شامی (بازیگران)، امیرفرزان میرمحمدی و گروه پارکینگ (ویژوال آرت)، محسن شمس (موسیقی)، شیما شامی (گریم)، گروه دکور حاشیه بزرگراه (چیدمان فضا)، علی نورپور (طراح پوستر و بروشور)، حسام افسری (ساخت تیزر)، آرمیتا کرمانی (عکاس)، علیرضا پارسائیان (فیلمبردار)، مریم جهانی (مشاور تبلیغات) و الهه حاجی‌زاده (مشاور رسانه) دیگر عوامل این بازی رویداد هستند.

لازم به اشاره است «بازی-رویداد فی» به طراحی و کارگردانی آناهیتا قرچه از 19 تا 28 دی در دو نوبت 18 و 19 در چهارراه ولیعصر، بن‌بست کیانپور، پلاک 7، عمارت روبرو اجرا می‌شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها