مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه‌های دیجیتال علوی تمدید شد

دبیر سومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال علوی از تمدید مهلت ارسال اثر و شرکت در سومین دوره این جشنواره تا پانزدهم بهمن ماه امسال خبر داد.

مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه‌های دیجیتال علوی تمدید شد
کد خبر: 257902
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۱:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ابوالقاسم حبیبی اظهار داشت: با توجه به تقارن این جشنواره با ایام سوگواری فاطمیه و برگزاری اختتامیه آن در سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) یک بخش آزاد با عنوان آثار فاطمی اضافه شد که تولیدکنندگان اعم از حقیقی و حقوقی بتوانند تولیدات خود با موضوع فاطمی را نیز در جشنواره شرکت دهند.


وی اعلام داشت: با توجه به تنوع بخش‌ها و موضوعات سومین جشنواره رسانه‌های علوی تولیدکنندگان و فعالان می توانند با هر نوع اثر هنری، دیجیتال و تصویری یا هر نوع فعالیت در فضای مجازی مانند شبکه‌های اجتماعی با محوریت غدیر، امامت و ولایت و سیره علوی در عدالت، حکومت، اقتصاد، سیاست و دیگر موضوعات در جشنواره شرکت کنند.


به گفته وی شرکت کنندگان همچنین در بخش ویژه با موضوع «رسانه‌های دیجیتال فاطمی» می توانند در این جشنواره حضور داشته باشند، متقاضیان باید جهت کسب اطلاع بیشتر به وب سایت www.alavimf.ir مراجعه کنند.


اولین دوره جشنواره رسانه‌های دیجیتال علوی با گردهمایی، هم اندیشی و همچنین ارائه تولیدات جدید فعالان و تولیدکنندگان دیجیتال در سال 1389 و دومین آن در سال 1394 برگزار شده است.


جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، بومی و ملی و ‌در حوزه رسانه‌های دیجیتال، ایجاد جایگاهی سالانه برای ارزیابی رسانه‌های دیجیتال در کشور، فراهم کردن محیطی برای ‌ایجاد همدلی و هم‌افزایی بین پدیدآورندگان آثار در حوزه رسانه‌های دیجیتال، توسعه فرهنگ ایرانی اسلامی در محیط رایانه و ابزارهای دیجیتال و حمایت از افراد، مراکز، موسسات، تشکل‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه تولید آثار و محصولات فرهنگی و هنری دیجیتال از جمله اهداف برگزاری این جشنواره اعلام شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها