کد خبر: 258030
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۴:۲۴:۰۰
| |

نکونام به نساجی بازگشت

جواد نکونام، سرمربی نیم‌فصل نخست تیم نساجی در ادامه فصل نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

نکونام به نساجی بازگشت
کد خبر: 258030
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۴:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از سایت باشگاه نساجی، فرهاد صنیعی‌فر، مالک و رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران، در این باره گفت: در 10 روز گذشته جلسات بسیار زیادی برای انتخاب سرمربی تیم نساجی مازندران داشتیم و روی گزینه‌های زیادی به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی از گزینه‌های مدنظر ما در تیم‌های دیگر مشغول فعالیت بودند و به‌ لحاظ عرفی و قانونی نمی‌خواستیم عمل خلافی مرتکب شده و با آنها به مذاکره بپردازیم به سراغ برخی گزینه‌های بدون تیم رفتیم، اما با کمال احترام به همه این عزیزان متوجه شدیم نمی‌توانند خواسته‌های ما را برآورده سازند.

صنیعی‌فر ادامه داد: در روزهای آخر هفته گذشته و با توجه به جمیع جهات جلساتی با جواد نکونام، سرمربی نیم فصل اول تیم، برگزار شد و هم مالکان و اعضای هیئت مدیره و هم ایشان نقطه نظرات خود را بیان کردند و پس از چند جلسه به نکات مشترکی دست یافتیم و طرفین تعهدات لازم برای ادامه همکاری را به یکدیگر دادند و قرار شد از فردا نکونام یک بار دیگر به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران فعالیت خود را از سر بگیرد.

مالک باشگاه نساجی مازندران درخصوص مدیرعامل باشگاه گفت: ان‌شاءالله تا چند روز آینده هیئت مدیره باشگاه در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه هم تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها