کد خبر: 258052
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۷:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۱۵ دی‌ماه ۱۳۹۷

از نظر علی کریمی درباره تیم ملی تا تلاش اینفانتینو برای 48 تیمی کردن جام جهانی قطر

واکنش کریمی به درخواست کی‌روش، رویای اینفانتینو برای 48 تیمی شدن جام جهانی قطر و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 15 دی‌ماه بودند.

از نظر علی کریمی درباره تیم ملی تا تلاش اینفانتینو برای 48 تیمی کردن جام جهانی قطر
کد خبر: 258052
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۷:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ برای حمایت از تیم ملی نیازی به دعوت کسی نداریم ؛علی کریمی، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به دعوت کی‌روش از او برای حمایت از تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: ما نیازی به دعوت کسی نداریم!

امید زیادی به قهرمانی ایران داریم ؛علی پروین اسطوره فوتبال ایران گفت: با شرایطی که تیم ملی در حال حاضر دارد، امید زیادی به قهرمانی این تیم در آسیا داریم.

رویای شیرین من برگزاری جام جهانی 2022 با 48 تیم است ؛اینفانتینو درباره جام جهانی 2022 و احتمال افزایش تعداد تیم‌ها به 48 تیم گفت: برای جام جهانی 2026 تصمیم گرفتیم تا 48 تیمی برگزار شود اما معتقدیم تصمیم شیرین برای جام جهانی 2022 نیز برگزاری رقابت‌ها با 48 تیم است.

منشا را نمی‌خواهیم ؛مدیرعامل استقلال در خصوص شایعه جذب گادوین منشا مهاجم پرسپولیس گفت: منشا اصلا در لیست ما نبوده و در مورد این موضوع صحبتی نداریم. همچنین تیام هم تمایلی برای بازگشت ندارد.

شانس اول قهرمانی در آسیا از نظر آس اسپانیا ؛سایت آس اسپانیا در گزارشی درباره جام ملت‌های آسیا، تیم ملی فوتبال ایران را یکی از بخت‌های نخست قهرمانی در این رقابت‌ها دانست.

.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها