توصیه‌های ناطق‌نوری درباره ورزش زورخانه‌ای

علی‌اکبر ناطق‌نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خانواده‌ها نقش بسزایی در تشویق فرزندان به ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی دارند و باید مقدمات آشنایی بیشتر خانواده‌ها با آیین‌های این ورزش بیش از گذشته فراهم شود.

توصیه‌های ناطق‌نوری درباره ورزش زورخانه‌ای
کد خبر: 258071
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی اکبر ناطق نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با مسوولان فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی بیان کرد: خوشبختانه اقدامات بسیار موثری در جهت توسعه همگانی این رشته ملی که با آموزه‌های اخلاقی عجین شده صورت پذیرفته است، اما نباید مسوولین و خادمین این ورزش به همین اکتفا کنند.


وی اظهار داشت: شایسته است که دست اندرکاران این ورزش با تلاش مضاعف و کاری جهادی نسبت به جذب بیشتر اقشار مختلف جامعه که به این ورزش نیز علاقمند هستند، اقدام نمایند.


در این دیدار که امروز (شنبه) برگزار شد، مجتبی جوهری (رییس فدراسیون)، سیدعبدالله سجادی (نایب رییس فدراسیون)، احمد جعفرپور (پیشکسوت ورزش زورخانه ای و مشاور عالی فدراسیون)، یوسف طوقانی (عضو هیات رییسه فدراسیون) حضور داشتند که جوهری در ابتدای این دیدار گزارشی از چگونگی عملکرد فدراسیون در 2 سال اخیر ارائه کرد.


در پایان از ناطق نوری دعوت شد تا به عنوان یکی از پیشکسوتان این ورزش تاریخی در دومین دوره آیین ملی «پدران گود» که بهمن ماه جاری به مناسبت بزرگداشت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مشهد مقدس (پایتخت معنوی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی) برگزار گردد، حضور یابند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها