کد خبر: 258093
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۶:۱۴:۰۰
| |

خانه‌های شهرک امید سنددار می‌شوند

شهردار منطقه چهار تهران از رفع مشکل دیرینه ساکنان شهرک امید خبر داد و گفت: پس از چهل سال مراحل صدور پایان کار ساختمانی برای حدود دو هزار واحد مسکونی این شهرک به عنوان یکی از ایمن‌ترین شهرک‌های کشور نهایی شد.

خانه‌های شهرک امید سنددار می‌شوند
کد خبر: 258093
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۱۶:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سید علیرضا حسینی در تشریح حل مشکل پایان کار خانه‌های شهرک امید گفت: متاسفانه طی سال های گذشته از سکونت شهروندان در این شهرک با توجه به بدهی‌های شهرک اقدامی جهت رفع مشکل صدور سند صورت نگرفت و جرایمی را متوجه اهالی کرد.

وی افزود: اکنون شهرداری تهران جهت صدور مفاصه حساب برای شهرک آمادگی دارد و این اقدام رضایتمندی اهالی این شهرک 40 ساله را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: اهالی این شهرک می توانند با مراجعه به شهرداری و دریافت مفاصا حساب اقدامات لازم را از طریق ادارت ثبت اسناد جهت دریافت اسناد مالکیت و خروج از بلاتکلیفی 40 سال انجام دهند.

حسینی تاکید کرد: شهرک امید یکی از شهرک‌های مسکونی تهران است که در شمال شرقی منطقه چهار در مجاورت پارک جنگلی لویزان و بوستان یاس قرار گرفته‌است.

شهردار منطقه 4 تصریح کرد: این شهرک شامل واحد های مسکونی در قالب 18 برج و 54 خانه ویلایی است و جمعیت ساکن در آن حدوداً 8000 نفر برآورد می‌شود. شهرک امید به عنوان اولین شهرک مسکونی در خاورمیانه است که موفق به دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی ایزو 9001 در مدیریت کیفیت و ایزو 14001 در سلامت محیط زیست و تندیس طلایی GIC شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها