کد خبر: 258110
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۲۰:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۱۵ دی‌ماه ۱۳۹۷

از تصویب لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی در مجمع تشخیص تا بازگشت مجدد لایحه CFT به مجلس

تصویب لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی در اولین حضور آیت‌الله آملی لاریجانی به عنوان رییس مجمع تشخیص،‌ بازگشت مجدد لایحه CFT به مجلس، تاکید سخنگوی شورای نگهبان به رفع تنها دو ایراد آن از طرف مجلس و تاکید تولیت آستان قدس رضوی بر این موضوع که رفتارهای مردم کشور باید متأثر از پایتخت فرهنگی‌اش (مشهد) باشد مهم‌ترین خبرهای سیاسی امروز بودند.

از تصویب لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی در مجمع تشخیص تا بازگشت مجدد لایحه CFT به مجلس
کد خبر: 258110
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۵ ۲۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام؛ با سرخط خبرهای سیاسی امروز یکشنبه 15 دی ماه « اعتمادآنلاین » با شما هستیم؛

امروز همزمان با اولین روز حضور آیت‌الله آملی لاریجانی در جایگاه رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی به تصویب این مجمع رسید .

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس گفت: هجمه‌ای که علیه نمایندگان صورت می‌گیرد برای این است که مردم از آمدن پای صندوق‌های رای هم پشیمان شوند تا یک مجموعه تمامیت‌خواه روی کار بیاید.

واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تاکید بر حواشی استعفای وزیر بهداشت گفته اینکه می‌گویند با توجه به شرایط کشور وزرا با استعفای خود پشت دولت را خالی می‌کنند اصلا چنین نیست، ه یچ وزیری پشت دولت را خالی نکرده است .

عفت مرعشی، همسر مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: در زمان انتخابات مجلس ششم و ریاست جمهوری 84 و 88 بیشترین توهین‌ها و تهمت‌ها از سوی چهره‌های انقلابی و با پول بیت‌المال علیه آقای هاشمی انجام شد و سال 92 ایشان را رد صلاحیت کردند .

سیدابراهیم رییسی، تولیت آستان قدس رضوی گفت: همه رفتارهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مردم کشور باید متأثر از پایتخت فرهنگی‌اش (یعنی مشهد) باشد.

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه ایرادها درباره CFT همچنان باقی است، گفت: تنها دو ایراد این لایحه از طرف مجلس رفع شده بود و ما منتظر رفع سایر ایرادات هستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها