کد خبر: 258235
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد:

عدم افزایش حقوق مستمری بگیران کمیته امداد در بودجه 98

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان و مستمری بگیران در سال آینده اشاره کرد و گفت: با وجود پیش بینی افزایش حقوق برای این اقشار در لایجه بودجه 98، برای مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی که از ضعیف‌ترین اقشار جامعه هستند، هیچ افزایشی در لایحه بودجه پیش بینی نشده است.

عدم افزایش حقوق مستمری بگیران کمیته امداد در بودجه 98
کد خبر: 258235
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی به شفافیت لایحه بودجه سال 98 اشاره کرد و گفت: شفافیت کامل در بودجه با شرایط موجود در کشور به این زودی عملیاتی نمی‌شود.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس که وظیفه بررسی و حلاجی بودجه را دارند، به 80 درصد بودجه که اغلب مربوط به برخی مراکز، موسسات، نهاد‌ها است، ورودی ندارند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه به طور عمده در مجلس روی آن بحث و بررسی می‌شود، مسائل و مواد مربوط به بودجه عمومی است که برای سال آینده رقم آن 407 میلیارد تومان برآورد شده است.

بیگدلی در بخشی دیگری از سخنان خود به مسائل مربوط به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: از زمان آغاز اجرای این قانون قرار بود یارانه دهک‌های بالا به مرور قطع شود، ولی این موضوع اتفاق نیفتاد که باعث بروز مشکلاتی شده است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات و مسائل قابل توجه قانون اجرای هدفمندی یارانه‌ها این است که مشخص نیست درآمد حاصل از اجرای این طرح چقدر است؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان و مستمری بگیران در سال آینده اشاره کرد و گفت: با وجود پیش بینی افزایش حقوق برای این اقشار در لایجه بودجه 98، برای مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی که از ضعیف‌ترین اقشار جامعه هستند، هیچ افزایشی در لایحه بودجه پیش بینی نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها