هاشمی خبر داد:

پرونده بوی نامطبوع تهران در انتظار نظر کمیسیون محیط زیست

رئیس شورای شهر تهران گفت: در مورد بوی نامطبوع منتشرشده در تهران، منتظر جمع‌بندی کمیسیون محیط زیست هستیم.

پرونده بوی نامطبوع تهران در انتظار نظر کمیسیون محیط زیست
کد خبر: 258270
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ۱۰:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن هاشمی در حاشیه صد و دوازدهمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص بوی نامطبوع منتشر شده در شهر تهران گفت: همه صحبت‌ها در این مورد انجام شده است و ما اکنون در حال جمع‌بندی هستیم. قرار است رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای شهر موضوعات را جمع‌بندی کند و پس از آن در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: از آنجا که در مورد موضوع بوی نامطبوع منتشر شده در تهران سخنان پراکنده‌ای گفته شده و جک‌های زیادی در این مورد مطرح شده است فعلاً نمی خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم؛ تا زمانی که به جمع‌بندی برسیم. ضمناً در جلسه هم اندیشی نیز در مورد موضوع بو بحثی نداشتیم.

وی در در پاسخ به این سوال که آیا تذکرات شفاهی به جلسات علنی شورای شهر برگشته است، بیان کرد: تذکرات شفاهی برگشته‌اند اما شرط آن این است که حداکثر 2 -3 تذکر داشته باشیم اما اگر تعداد تذکرات شفاهی به بیش از شش عدد برسد مجبور می‌شوم باز هم جلوی آنها را بگیرم تا تذکرات به صورت کتبی ارسال شود.

هاشمی در پاسخ به سوال دیگری در مورد اختلاف معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و کمیسیون حمل و نقل شورای شهر گفت: من در این خصوص اطلاعی ندارم.

رئیس شورای شهر تهران در بخش بعدی سخنان خود اظهار داشت: اکنون در فصل زمستان قرار داریم که فصل بودجه است و عمده کار ما در این فصل تصویب بودجه برای سال 98 است. همه اعضا متفق‌القول بودند که بودجه‌ریزی برای سال 98 باید براساس برنامه سوم توسعه شهری اتفاق بیفتد.

وی افزود: کمیسیون‌های شورا نظرات خود را به کمیسیون برنامه و بودجه داده‌اند و قرار شده روز سه‌شنبه که جلسه علنی نداریم، از صبح تا عصر برنامه سوم توسعه شهری را مرور کنیم و هریک از اعضا نظرات خود را مطرح کنند تا به رای گذاشته شود. یکشنبه آینده برنامه توسعه سوم شهری از کمیسیون تلفیق به صحن می‌آید و پس از آن هر روز به صورت پی در پی جلسه داریم تا برنامه سوم را به تصویب برسانیم. پس از آن برنامه به شهرداری تهران ابلاغ می‌شود تا براساس آن لایحه بودجه 98 را ارائه کنند.

هاشمی یادآور شد: ما در جلسه هم‌اندیشی تعطیلات زمستانی شورای شهر را لغو کردیم و در نظر داریم پس از اینکه بودجه براساس برنامه سوم تهیه شد و به فرمانداری رفت کار طوری پیش رود که تا اسفندماه به شهرداری ابلاغ شود.

منبع:ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها