کد خبر: 258361
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

محمدرضا تابش نایب رئیس فراکسیون امید مجلس با اشاره به روند استعفای وزرا از کابینه در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

استعفای وزرا نشان‌دهنده وضعیت بحرانی در کشور است/ معرفت اقتضا می‌کرد وزرا استعفا ندهند/ مگر ملت ما صبر و حوصله نمی‌کند؟/ استعفای وزرا قاعدتا پشت پرده‌ای دارد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینکه وزیری در کشور چاره کار را در این ببیند که استعفا دهد و سکان وزارت را به فرد دیگری بسپارد، نشات گرفته از ضعف‌ها و موانع فرارو و مشکلاتی است که در جامعه وجود دارد.

استعفای وزرا نشان‌دهنده وضعیت بحرانی در کشور است/ معرفت اقتضا می‌کرد وزرا استعفا ندهند/ مگر ملت ما صبر و حوصله نمی‌کند؟/ استعفای وزرا قاعدتا پشت پرده‌ای دارد
کد خبر: 258361
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش نماینده اردکان و نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» با اشاره به استعفای آخوندی وزیر راه و شهرسازی و استعفای قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، گفت: اگر بخواهیم این موضوع را تحلیل و تفسیر کنیم مطلب خوشایندی نیست و نشان دهنده سطح بحران در کشور و وضعیت بحرانی است.

او ادامه داد: اینکه وزیری در کشور چاره کار را در این ببیند که استعفا دهد و سکان وزارت را به فرد دیگری بسپارد، نشات گرفته از ضعف‌ها و موانع فرارو و مشکلاتی است که در جامعه وجود دارد. باید این مشکلات را جدی بگیریم و در جهت رفع این مشکلات حرکت کنیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگرچه به نظر من معرفت اقتضا می‌کرد که در این وضعیت و موقعیت وزرا پایداری کنند و بمانند. مگر ملت ما صبر و حوصله نمی‌کند؟ مگر ارز ملت ما سه برابر نشده و هزینه‌های معیشتی مردم افزایش پیدا نکرده است؟ همه ملت صبوری و بردباری کرده‌اند و این مرحله را با بردباری طی می‌کنند.

تابش گفت: انتظار از اعضای کابینه هم این است که با مردم همراهی داشته باشند و با پایمردی و استقامت به رفع موانع و مشکلات فرارو کمک کنند و در حوزه‌های خودشان با تدبیر و خردمندی بتوانند کشور را از این پیچ سخت عبور دهند.

او درباره اینکه آیا روند استعفای وزرا ادامه‌دار خواهد بود، گفت: نمی‌توان پیش‌بینی کرد. اما اگر بر همین منوال حرکت‌هایمان را استوار کنیم شرایط در کشور برای مردم و دولتمردان سخت‌تر خواهد شد. مگر اینکه باب جدیدی در اصلاح ساختار، تعاملات بین المللی، سیاست خارجی و اقتصاد سیاسی باز شود که گشایشی بوجود بیاید.

او در پاسخ به اینکه مشکلات را تنها دلیل استعفاهای وزرا می‌دانید؟، تاکید کرد: در ظاهر اینگونه است اما قاعدتا پشت پرده‌ای دارد. باید پشت پرده استعفاها را از خودشان پرسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها