چالش خطرناک جعبه‌ پرنده فراگیر شد

نمایش یک سریال آمریکایی به نام «جعبه‌ پرنده» چالشی خطرناک را میان طرفداران این مجموعه تلویزیونی به راه انداخته است.

چالش خطرناک جعبه‌ پرنده فراگیر شد
کد خبر: 258373
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ۱۴:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| برخی از طرفداران سریال «‌جعبه‌ پرنده» به قدری به این سریال علاقه‌مند شده‌اند که آن را به یک چالش در فضای مجازی تبدیل کرده‌اند اما شبکه اینترنتی نتفلیکس که سازنده‌ این سریال است از مردم خواسته فورا دست از این کار بردارند.

به گزارش ایندیپندنت، بسیاری از مردم به تقلید از شخصیت این فیلم عکس‌هایی از خود حین انجام کارهای روزانه و با چشم بسته در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند.

نتفلیکس طی پیامی با هشدار دادن به کاربران این سایت نسبت به خطرات این کار واکنش نشان داد و اعلام کرد: «باور نمی‌کنیم که مجبور هستیم چنین چیزی بگوییم اما خواهش می‌کنیم با انجام چالش «‌جعبه پرنده»‌ به خودتان صدمه نزنید. ما نمی‌دانیم این مشکل از کجا شروع شد و از علاقه‌ای که به این سریال دارید خوشحالیم اما دختر و پسر بچه این داستان تنها یک آرزو برای سال 2019 دارند و آن ندیدن شما در بیمارستان‌ها برای انجام این چالش‌هاست.»

این سریال که اقتباسی از یک کتاب است و در آن «ساندرا بلاک» در نقش اصلی بازی می‌کند، ماه دسامبر منتشر شد و به سرعت به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرد.

فیلم روایت‌گر داستان مادری است که همراه دو فرزندش مجبور به عبور از جنگل و رودخانه‌ها است؛ این در حالی است که آنها باید این کار را با چشم بسته انجام دهند؛ چراکه موجودات و نیرویی مرموز وجود دارند که هر کسی با دیدن آنها مجبور به خودکشی می‌شود.

در ماه دسامبر نتفلیکس اعلام کرد که بیش از 45 میلیون کاربر این سایت این سریال را تماشا کرده‌اند و طی یک هفته رکورد پربازدیدترین فیلم نتفلیکس را شکستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها