شهردار منطقه ۲ تهران خبر داد؛

پیشرفت 70 درصدی پارک حشرات تهران

شهردار منطقه 2 گفت که میزان پیشرفت پروژه پارک حشرات و خزندگان غول پیکر از 70 درصد گذر کرده است.

پیشرفت 70 درصدی پارک حشرات تهران
کد خبر: 258388
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ۱۴:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| رسول کشت پور ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه ملی پارک موضوعی حشرات غول پیکر به عنوان اولین، بزرگترین و کاملترین پارک حشرات خاورمیانه با تلاش شبانه روزی 100 نفر از متخصصین علمی و پژوهشی، مهندسین داخلی و خارجی، هنرمندان و طراحان صحنه های سینمایی و تلوزیونی و سازندگان دکورهای عظیم با تلاشی بی وقفه در بخش های متنوع موضوعی حشرات و خزندگان در حال احداث می باشد.


وی ضمن اشاره به اینکه این پروژه با مشارکت شهرداری منطقه 2 و سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است افزود: آماده سازی زیستگاه ها، ساخت دکورهای عظیم الجثه، پژوهش و تولید محتواهای علمی، فضاسازی و نیز اجرای فضای سبز منحصر به فرد مرتبط با پروژه، از جمله اقداماتی است که به شکل موازی و همزمان توسط سرمایه گذاران در این پروژه ملی و عظیم در حال انجام است.


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، شهردار منطقه 2 با بیان اینکه این پروژه به عنوان یکی دیگر از مقاصد گردشگری منطقه 2 آغاز به فعالیت خواهد کرد گفت : در کنار بخش اصلی پارک، بخش های متنوعی همچون نمایشگاه ها و فستیوال های متنوع، غرفه های متنوع خدماتی و رفاهی، نمایش ویژه درخت سخنگو،بخش جانور شناسی و لمس خزندگان زنده و... در این پارک موضوعی میزبان بازدیدکنندگان خواهند بود.


گفتنی است در این پارک موضوعی بازدیدکنندگان می توانند با مهم‌ترین گونه‌های حشرات و خزندگان که در ابعاد بسیار بزرگ و کاملا متحرک ساخته و اجرا خواهند شد آشنا شده و علاوه بر شناخت حشرات و شگفتی های آنها، اوقات حیرت آور و هیجان انگیزی را در کنار خانواده سپری کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها