کد خبر: 258435
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۱۶ دی‌ماه ۱۳۹۷

از مصدومیت جهانبخش تا اعتصاب بازیکنان استقلال

اعتصاب بازیکنان استقلال، مصدومیت جهانبخش، رکوردشکنی سیامند رحمان در سال 2019 میلادی و... از مهم‌ترین خبرهای ورزشی 16 دی‌ماه است.

از مصدومیت جهانبخش تا اعتصاب بازیکنان استقلال
کد خبر: 258435
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مربی بدنساز با نظر کرانچار به تیم ملی اضافه شد؛ حمید استیلی مدیر تیم‌ ‌ملی فوتبال امید از حضور مربی بدنساز جدید در کادر فنی این تیم خبر داد.

تکلیف هیئت مدیره سرخابی‌ها به زودی مشخص می‌شود؛ محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفته به زودی وزیر ورزش تکلیف هیأت مدیره سرخابی‌ها را با توجه به موضوع بازنشستگی مشخص می‌کند تا شرایط مجمع دو باشگاه معلوم شود.

سیامند رحمان در سال 2019 رکوردشکنی می‌کند؟؛ سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک نوشت: از زمانی که رکورد جهان در جریان پارالمپیک 2016 ریو شکسته شد، همه در انتظار آن هستند که قوی‌ترین پارالمپین دنیا بتواند این رکورد را دوباره جابه‌جا کند.

جهانبخش بازی با یمن را از دست داد؛ علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی برایتون و هافبک تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت دیدار نخست ایران در جام ملت های 2019 آسیا را از دست داد.

چرا استقلالی‌ها اعتصاب کردند؟‌؛ با وجود گذشت نیم فصل از آغاز لیگ برتر بازیکنان استقلال فقط 25 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند و این موضوع باعث شده آنها حاضر نباشند در تمرین این تیم شرکت کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها