کد خبر: 258463
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ۲۰:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۱۶ دی‌ماه ۱۳۹۷

واکنش مجلس و قوه قضاییه به نامه «اسماعیل بخشی»

نامه اسماعیل بخشی کارگر بازداشتی که اخیرا آزاد شده به وزیر اطلاعات امروز با واکنش‌های مختلفی همراه بود . از جمله علی مطهری که خواستار توضیح محمود علوی وزیر اطلاعات به نامه اسماعیل بخشی شد و همچنین غلامحسین محسنی اژه‌‌ای که گفته است اگر بخشی شکایتی  داشته باشد، آن را پیگیری می‌کنند.

واکنش مجلس و قوه قضاییه به نامه «اسماعیل بخشی»
کد خبر: 258463
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ۲۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| نامه اسماعیل بخشی کارگر بازداشتی که اخیرا آزاد شده به وزیر اطلاعات امروز با واکنش‌های مختلفی همراه بود. از جمله علی مطهری که خواستار توضیح محمود علوی وزیر اطلاعات به نامه اسماعیل بخشی شد و همچنین غلامحسین محسنی اژه‌‌ای که گفته است اگر بخشی شکایتی داشته باشد، آن را پیگیری می‌کنند.

در ادامه سرخط مهمترین اخبار سیاسی اعتمادآنلاین را دنبال می‌کنیم:

علی مطهری نایب رییس مجلس از وزیر اطلاعات خواسته تا نسبت به نامه اسماعیل بخشی کارگر بازداشتی که اخیرا آزاد شده، توضیحاتی بدهد. غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه هم گفته که اگر اسماعیل بخشی شکایت کند ما شکایت او را پیگیری خواهیم کرد.

عباس عبدی تحلیلگر سیاسی دلیل افزایش استعفای دولتی‌ها را نبودن چشم‌اندازی برای مسئولان و مردم نسبت به آینده دانست.

عبدالکریم حسین‌زاده عضو فراکسیون امید در مجلس ادعای فتنه 98 را رد کرده و گفته در سال آینده قرار نیست اتفاقی رخ بدهد .

محمدرضا بادامچی نماینده تهران در مجلس نسبت به افزایش آمار بیکاری در کشور ابراز نگرانی کرده و گفته نوکیسه‌ها فقر بیشتری را به مردم تحمیل خواهند کرد .


حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه در مجلس از تعیین و تکلیف CFT و FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها