کد خبر: 258464
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز/ ۱۶ دی‌ماه ۱۳۹۷

اصرار کمیسیون امنیت ملی بر نظر قبلی‌اش درباره CFT/ واکنش علی مطهری به نامه اسماعیل بخشی به وزیر اطلاعات/ وضعیت شکایت سیدمحمد خاتمی از روزنامه کیهان

اصرار کمیسیون امنیت ملی بر نظر قبلی‌اش درباره CFT، واکنش علی مطهری به نامه اسماعیل بخشی به وزیر اطلاعات، وضعیت شکایت سیدمحمد خاتمی از روزنامه کیهان و نظر عبدالله ناصری درباره وزرای مستعفی دولت مهمترین خبرهای 16 آذر 97 است.

حجم ویدیو: 5.85M | مدت زمان ویدیو: 00:01:42 دانلود ویدیو
کد خبر: 258464
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۶ ۲۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تشریح جلسه این کمیسیون با عباسعلی کدخدایی از اصرار این کمیسیون بر نظر قبلی‌اش درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) خبر داد.

***

علی مطهری، در یادداشتی در روزنامه اعتماد درباره نامه اسماعیل بخشی -کارگر نیشکر هفت‌تپه که مدتی در بازداشت بوده- به وزیر اطلاعات، نوشته: هنوز درون وزارت اطلاعات، نیروهایی هستند که خیال می‌کنند برای حفظ نظام از هر وسیله‌ای می‌توان استفاده کرد. این پدیده برای دولت تدبیر و امید که با شعار آزادی و دفاع از حقوق شهروندی روی کار آمده، مایه شرمساری است.

***

اژه‌ای سخنگوی قوه‌قضاییه درباره پرونده شکایت خاتمی از روزنامه کیهان و حسین شریعتمداری گفت: این پرونده هنوز به نتیجه نرسیده و به دادگاه نرفته است، نتیجه که روشن شد اعلام می کنیم.

اژه‌ای درباره پرونده بازداشتی‌های محیط‌زیستی هم گفته این پرونده هنوز تعیین وقت نشده است

***

عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره استعفای وزرا از کابینه دوازدهم گفته: استعفاهای پی در پی وزرای کابینه ذهن جامعه را درگیر کرده است. به گفته ناصری چرا وزرای مستعفی بدون دفاع از عملکردشان یا شنیدن انتقادات کار را رها کردند و رفتند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها