کد خبر: 258567
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۰۹:۱۴:۰۰
| |

محسن هاشمی:

ایجاد نشاط اجتماعی راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی است

رئیس شورای شهر تهران گفت: از امکانات شهرداری تهران برای افزایش نشاط اجتماعی استفاده نمی‌شود.

ایجاد نشاط اجتماعی راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی است
کد خبر: 258567
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۰۹:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ با توجه به شرایط فعلی اقتصادی و مشکلاتی که مردم را درگیر خود کرده، نیاز مبرم به فعالیت‌های فرهنگی در ایجاد نشاط جمعی در شهر تهران همچون برگزاری کنسرت‌ها، نمایش‌ها و استفاده از المان‌های نشاط افزا در سطح شهر بیش از پیش مهم جلوه می‌کند ولی با نبود فضاها و بسترهای لازم برای ایجاد نشاط جمعی مواجه هستیم.

محسن هاشمی در پاسخ به این انتقاد، گفت: این انتقاد را قبول دارم که از زیرساخت‌های فراوان شهرداری تهران جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی مثبت و ایجاد نشاط و روحیه سازنده استفاده کافی نمی‌شود.

وی از آمادگی شهرداری تهران برای استفاده از ظرفیت‌های موجود خبر داد و گفت: ما در مجموعه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، سراهای محله و فضاهای شهری، زیرساخت‌های بسیار خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری داریم. از سوی دیگر نیز گروه‌های فعال در رشته‌های هنری نظیر موسیقی و تئاتر که دارای قابلیت‌های مناسب در حوزه هنرهای اصیل و فاخر هستند و تمایل به اجرا دارند که می‌توان از این دو ظرفیت بلااستفاده جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای فرهنگ ایرانی-اسلامی استفاده کرد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: ما برای ورود جدی به حوزه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیاز به برنامه‌ریزی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و تقویت سرمایه‌های فرهنگی داریم که بهترین راهکار مقابله با آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد، بزهکاری و افسردگی و راه ایجابی مقابله با تهاجم فرهنگی است.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها