کد خبر: 258612
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۰۹:۱۴:۰۰
| |

حسینی در استقلال ماندگار شد+ عکس

دروازه بان پرسرو صدای استقلال با انتشار پستی به تمام حواشی و شایعات اخیر پایان داد تا ماندنش تا انتهای فصل در جمع آبی ها را قطعی کند.

حسینی در استقلال ماندگار شد+ عکس
کد خبر: 258612
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۰۹:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| بعد از این که سیدحسین حسینی در غربال نهایی کارلوس کی روش درست با همان کابوسی روبرو شد که 7 ماه قبل طعم تلخ آن را چشیده بود تا بعد از جام جهانی 2018 روسیه، جام ملت های آسیا 2019 را نیز در عین شایستگی از دست بدهد، بسیاری دوران همکاری گلر شیرازی با استقلال را پایان یافته قلمداد کردند.


سیدحسین که تنها چندماه دیگر از قراردادش با استقلال باقی مانده است بعد از بازگشت از اردوی آماده سازی تیم ملی در دوحه با شایعات زیادی در خصوص جدایی روبرو شد. گمانه زنی ها تا جایی پیش رفت که بسیاری او را جداشده بزرگ استقلالی ها در زمستان نامیدند و در تکمیل این اتفاق مدعی بودند سیدحسین دیگر تاب و تحمل اتفاقات رخ داده در ماه های گذشته با نیمکت نشینی را ندارد و ترجیح می دهد به جای رقابت با رقیبی همچون رحمتی راهی تیمی شود که به عنوان گلر اصلی به میدان برود.


در این راه انتشار پستی مفهومی و پرمعنا با تنها یک کلمه"حیف..." برابهامات ماجرای سیدحسین و استقلال افزود. به خصوص بعد از شنیدن تلاش های چند باشگاه لیگ برتری پرطرفدار برای جلب رضایت این بازیکن برای جدایی که با واکنش های طرفداران استقلال روبرو شد.در شایعاتی که به گوش رسید آمد که یکی از باشگاه های شهرستانی برای یک فصل و نیم پیشنهادی 4 تا 5 میلیاردی هم ارائه داده که پاسخ منفی به آن کار بسیار سختی است.


این روند ادامه داشت تا این که لحظاتی قبل حسینی در جدیدترین پست ایسنتاگرامی خود متنی برخلاف تمام گمانه زنی ها و شایعات اخیر منتشر کرد تا از تصمیم خود برای ماندن در استقلال و مبارزه برای بازپش گرفتن جایگاهش در ترکیب اصلی پرده برداشت. در پست جدید حسینی در اینستاگرام آمده است:

سلام;سلامی به بلندای اسمان ابی ایران


بعد از غیبت در جام جهانی 2018 روسیه تمام تلاشم این بود تا به عنوان یکی از نماینده های استقلال در جام ملت های اسیا 2019 افتخار پوشیدن پیراهن مقدس ایران رو به دست بیارم اما باز هم قسمت نشد و همه هم میدونن دلیلش چی بود... روزهای سخت و طاقت فرسایی رو گذروندم که امیدوارم برای هیچ بازیکنی تکرار نشه...


تو این روزها شایعات زیادی رقم خورد که برخی از انها واقعی و برخی دیگه غیرواقعی بود...


اول باید از شما طرفداران عزیز استقلال تشکر ویژه داشته باشم که باپیام ها و حمایت هاتون کمک کردین تا با کابوس غیبت تو دو تا تورنمنت بزرگ ملی کنار بیام,درثانی از شما بابت استرس هایی که به خاطر این شایعات کشیدین عذرخواهی کنم...


دروغ چرا تو این یکی دو هفته بودن باشگاه هایی که پیشنهادات میلیاردی ارائه دادن و تاکید زیادی روی عقد قرارداد داشتن اما من طاقت دیدن ناراحتی شما عزیزان و جدایی به این شکل اونم بعد از شش سال رویایی نداشتم به همین خاطر با تشکر از لطف باشگاه هایی که پیشنهاد دادن تصمیم گرفتم بمونم و دینی که به استقلال و طرفداراش به گردنم دارن رو ادا کنم...


میخوام بمونم و دوباره جنگ عادلانه ای برای خوشحالی و موفقیت استقلال تو ایران و اسیا داشته باشم...


باشد که باتمرین و تلاش بیشتر ازقبل, لطف خداوند بزرگ شامل حالم بشه تا نیم فصل رویایی دیگه ای با شما ابی دلان تجربه کنم...


به امید قهرمانی استقلال با شما طرفداران دوست داشتنی


یا علی...

سید حسین حسینی

به این ترتیب در روزهایی که باشگاه استقلال و طرفدارانش اسیر بحران های مالی گسترده با خبرهای بسیار ناگواری همچون اعتصاب و ... روبرو هستند این تصمیم و پیغام سیدحسین حسینی می تواند تسکین دهنده خوبی برای این طرفداران همین طور وینفرد شفر آلمانی باشد که برای نیم فصل بسیار طاقت فرسا در لیگ برتر و لیگ قهرمانان همچنان دو دروازه بان آماده و قبراق برای رسیدن به نتایج مناسب در اختیار خواهد داشت.


تصمیم به ماندن و جنگیدن از سوی سیدحسین حسینی این نوید را می دهد که رقابت او با سیدمهدی رحمتی برای ایستادن درون دروازه استقلال به سود این تیم تمام شود ، این بار با این تفاوت که دیگر نه حاشیه ای وجود دارد نه دغدغه ای برای نیمکت نشینی چون دیگر تورنمنت ملی مهمی پیش رو نیست که این گلر شیرازی نگرانی از بابت غیبت در آن داشته باشد.

منبع: ورزش سه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها