اعتمادآنلاین گزارش می‌دهد

تیم ملی؛ تنها امید مردم بی‌لبخند

پیروزی و موفقیت در جام ملت‌ها شاید بتواند مردم ایران را اندکی خوشحال کند و برای ساعتی هیجان و شادی را به خیابان‌های ایران بیاورد.

حجم ویدیو: 5.99M | مدت زمان ویدیو: 00:01:44 دانلود ویدیو
کد خبر: 258663
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۱۳:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| منیژه موذن- مردان جوان ما مدت‎ها است در حال تلاش و آماده‌سازی برای مسابقات جام ملت‌ها هستند. بازی‌های تدارکاتی مناسب نداشته اند، زمینهای تمرین مطابق استاندارد مد نظر کی‌روش نبودند. سرمربی ماه‌ها با منتقدین تیم ملی درگیری داشت، هر مصاحبه بنزینی بود بر آتش این درگیری‌ها. مردم اما در این میان با نگاهی نگران منتظر پایان حاشیه‌ها و آغاز جام ملت‌ها بودند.

درگیری لفظی کی‌روش و برانکو معروف‌ترین این درگیری‌ها است. تقریبا تمام مربیان داخلی منتقد کی‌روش بودند و مربی پرتغالی هم هیچ نقدی را بی‌جواب نمی‌گذاشت.


در نهایت چند روز قبل از آغاز جام ملت‌ها کی‌روش از همه منتقدانش خواست حامی تیم ملی باشند و این یک‌ماه دست از انتقاد بردارند.


پس از ماه‌ها انتظار بالاخره روز موعود فرا رسیده است. روزهای تمرین و آماده‌سازی گذشته، مصدومین از تیم جدا شده‌اند و 22 سرباز آماده نبردی هستند که ماه‌ها برایش انتظار کشیده‌اند.


امروز ورزشگاه محمد بین زاید ابوظبی میزبان پسران ایران است.


وضعیت اقتصادی در ماه‌های گذشته فشار زیادی را بر مردم ایران وارد کرده و زندگی روزمره آن‌ها را تحت تاثیر قرار داده است. پیروزی و موفقیت در جام ملت‌ها شاید بتواند مردم ایران را اندکی خوشحال کند و برای ساعتی هیجان و شادی را به خیابان‌های ایران بیاورد.


80 میلیون چشم نگران، امروز به ساق پاهای فرزندان ماست تا لبخندی هر چند کوتاه و امیدی هر چند موقت به مردم ببخشد. شاید امروز شروع سه هفته کارناوال شادی ایرانیان باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها