سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۱۷ دی‌ماه ۱۳۹۷

از بررسی اظهارات اسماعیل بخشی در مجلس تا تاکید بر مطرح نبودن بحث فیلترینگ اینستاگرام

فیلترینگ اینستاگرام و برگزاری دادگاه تجدیدنظر هنگامه شهیدی و حواشی کمیسیون تلفیق و ادامه واکنش‌ها نسبت به اظهارات اخیر اسماعیل بخشی کارگر بازداشتی اخیرا آزاد شده مهمترین اخبار سیاسی اعتمادآنلاین بودند. در این میان نیز رییس قوه قضاییه در واکنش به اظهارات بخشی اعلام کرده است که «نباید خلاف احتمالی یک بازجو را به حساب کل یک مجموعه دانست».

از بررسی اظهارات اسماعیل بخشی در مجلس تا تاکید بر مطرح نبودن بحث فیلترینگ اینستاگرام
کد خبر: 258792
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۷ ۲۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فیلترینگ اینستاگرام و برگزاری دادگاه تجدیدنظر هنگامه شهیدی و حواشی کمیسیون تلفیق و ادامه واکنش ها نسبت به اظهارات اخیر اسماعیل بخشی کارگر بازداشتی اخیرا آزاد شده مهمترین اخبار سیاسی اعتمادآنلاین بودند. در این میان نیز رییس قوه قضاییه در واکنش به اظهارات بخشی اعالم کرده است که «نباید خلاف احتمالی یک بازجو را به حساب کل یک مجموعه دانست».

سرخط مهمترین خبرهای سیاسی را با هم دنبال می‌کنیم:

علی مطهری نایب رییس مجلس گفته که «اگر می‌خواهید قانون اساسی را عوض کنید باید از راهش وارد شوید».

محمود صادقی نماینده تهران در توییتی اعلام کرده است که « گرفتن بودجه با لابی ظلم مضاعف است»


مصطفی ترک‌همدانی از برگزاری دادگاه تجدیدنظر هنگامه شهیدی در 25 دی‌ماه خبر داده است.


حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رییس کمیسیون امنیت ملی از بررسی اظهارات اسماعیل بخشی کارگربازداشتی اخیرا آزاده شده در جلسه سه‌شنبه این کمیسیون خبر داده است. آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه هم با اشاره به اظهارات اسماعیل بخشی گفته که « نباید خلاف احتمالی یک بازجو را به حساب کل یک مجموعه دانست»


رمضانعلی سبحانی‌فر عضو ناظر مجلس در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفته که «هیچ بحثی درباره فیلترینگ اینستاگرام مطرح نیست».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها